تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۴
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: قرارداد من دو سه هفته‌ای است که با باشگاه تمام شده و اگر بتوانم خدمت بیشتری کنم تمدید می‌کنم.
به گزارش حدیدنیوز، علیرضا رحیمی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: دو سه هفته ای است که قرارداد من با باشگاه سپاهان به پایان رسیده است و در این مدت با کمک مسئولان کارخانه و اعضای هیئت مدیره همکاری خوبی داشتیم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قراردادش را با این باشگاه تمدید می کند، عنوان کرد: من اگر بدانم که می توانم خدمت بیشتری به سپاهان کنم حتما قراردادم را تمدید می کنم ولی باید شرایط را بررسی کنم اگر نتوانم خدمات بهتری بدهم اصلا این قرارداد را تمدید نمی کنم چون نمی خواهم به سپاهان آسیبی وارد شود.

مدیرعامل سپاهان در ادامه با اشاره به وضعیت سپاهان و بازیکنان جذب شده گفت: من به تک تک بازیکنانی که جذب سپاهان شده اند افتخار می کنم و معتقدم که ما بهترین ها را داریم. در هفته های اول که استقلال و فولاد را بردیم همه از تیم ما تعریف کردند اکنون هم معتقدم که تیم شرایط خوبی پیدا می کند. در این دو سه سالی که سپاهان بودم هیچ بازیکنی را بدون مشورت کادرفنی جذب نکردم و همه این بازیکنان هم مورد تایید خودم بوده اند. من روحیه چنین حرکاتی را ندارم که بخواهم مشکلی داشته باشم و مسئولیت همه چیز را برعهده می گیرم.

رحیمی در ادامه در خصوص وضعیت مجتبی جباری گفت: با او روز گذشته جلسه ای داشتم و به زودی همه چیز حل می شود. http://hadidnews.com/vdcivrar.t1awr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما