تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۱
محمد باقر قالیباف شهردار فعلی تهران با کسب ۱۶ رای از شورای شهر تهران در برابر ۱۴ رای محسن هاشمی بعنوان شهردار شهر تهران باقی ماند.
محمد باقر قالیباف با کسب اکثریت آراء شهردار تهران باقی ماند
به گزارش حدیدنیوز، دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم دقایقی پیش با حضور ۳۱ عضو شورا برگزار شد.

در این جلسه انتخاب شهردار تهران در دستور کار اعضای شورای شهر قرار دارد و قرار است تا دقایقی دیگر از بین دو گزینه محسن هاشمی و محمد باقر قالیباف یک کدام با رای اکثریت اعضا برای شهرداری تهران انتخاب شوند.

با توجه به برگزاری جلسه انتخاب شهردار تهران به صورت غیرعلنی تعداد قابل توجهی از خبرنگاران از رسانه‌های مختلف در پشت در جلسه حاضر هستند.

تقی پور در جمع خبرنگاران: شهردار تهران امروز قطعا انتخاب می شود

به گزارش تهران پرس تقی پور سخنگوی شورای شهر درجمع خبرنگاران در بیرون از شورا گفت:جلسات روز یکشنبه شورا کلا بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد و امروز هم از قاعده مستثنی نیست.

وی افزود:قالیباف و هاشمی کاندیداهای نهایی شهرداری تهران هستند و امروز قطعا شهردار تهران انتخاب خواهد شد حتی اگر جلسه شورا تا شب به طول بیانجامد.



جدیدی معاون نظارت شورا شد!

در اولین ساعات صبح امروز مسجد جامعی حکم معاونت نظارت شورای شهر را برای عباس جدیدی صادر کرد تا بدین ترتیب بتوانند رای وی را برای محسن هاشمی تسهیل کنند. گفته می شود عباس جدیدی درخواستهای دیگری نیز داشته است. لازم به ذکر است در تایید صلاحیت عباس جدیدی برای شورای شهر شبهاتی وجود دارد. برخی رسانه ها امروز خبر دادند که عباس جدیدی با کاسبکاری علاوه بر معاونت نظارت شورای شهر خواستار تعیین شهرداران مناطق۱۳-۱۴-۱۵ تهران نیز شده است!

قالیباف برنامه های خود را برای شهرداری ارائه داد

محمد باقر قالیباف شهردار فعلی تهران و یکی از کاندیداهای شهرداری برنامه های خود را در ۱۰ محور برای اعضای شورای شهر تهران ارائه داد. پس از وی نوبت محسن هاشمی است که برنامه خود را ارائه دهد. به گفته تقی پور سخنگوی شورای شهر پس از آن رای گیری برای انتخاب شهردار آغاز می شود.

هاشمی در حال ارائه برنامه‌هایش برای شهرداری
محمدباقر قالیباف برنامه‌های خود برای شهرداری تهران را ارائه کرد و اکنون محسن هاشمی در حال ارائه برنامه‌هایش برای شهرداری تهران است. 

محمد باقر قالیباف در جلسه امروز شورای شهر برای انتخاب شهردار برنامه های خود را ارائه کرد.

در حال حاضر محسن هاشمی به عنوان دومین گزینه شهرداری در حال ارائه برنامه است.

تکرار رأی گیری/ قالیباف ۱۵ هاشمی ۱۵ ، یک رأی ممتنع
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: رأی گیری برای انتخاب شهردار تکرار شد.

تقی‌پور در حاشیه جلسه شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار اظهار داشت: رأی‌گیری نخست برگزار شد و ۱۵ رأی هاشمی و ۱۵ رأی قالیباف داشتند و یک رأی نیز ممتنع شد.

وی ادامه داد: دوباره رأ‌ی‌گیری تکرار می‌شود.

رای گیری نهایی: قالیباف با ۱۶ رای شهردار تهران باقی مانددر رای گیری مجدد محمد باقر قالیباف با ۱۶ رای بعنوان شهردار تهران باقی ماند.

این خبر تکمیل می شود
http://hadidnews.com/vdcen78w.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما