تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۷
هدف دشمن پس از خلق حماسه سیاسی؛

نقشه معاندین برای ضربه به وجهه وزارت اطلاعات

حضور با شکوه مردم در انتخابات، یکبار دیگر هوشمندی آنها در برابر تحرکات تبلیغی دشمنان ملت را نشان داد.
نقشه معاندین برای ضربه به وجهه وزارت اطلاعات
 حضور با شکوه مردم فهیم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، یکبار دیگر تعهد عمیق آنها به نظام اسلامی و هوشمندی آنها در برابر تحرکات تبلیغی دشمنان کینه توز ملت را نشان داد. 

به گزارش حدیدنیوز، حضور با شکوه مردم فهیم ایران در انتخابات ریاست جمهوری، یکبار دیگر تعهد عمیق آنها به نظام اسلامی و هوشمندی آنها در برابر تحرکات تبلیغی دشمنان کینه توز ملت را نشان داد. پس از پیروزی مردم ایران در انتخابات که با حضور چشمگیر و البته قابل پیش بینی که رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو نوید آن را داده و از آن به نام حماسه سیاسی یاد کرده بودند.

دشمنان نظام مقدس اسلامی باور خلق چنین حماسه ای را از مردم نداشتند و به خیال خام خود مشکلات اقتصادی باعث رو گردانی ملت از نظام اسلامی خواهد شد ، به حمدالله با پیروی از منویات ولایت فقیه سیلی محکمی به صورت یاوه گویان زدند که سران دولت های جهان به داشتن چنین مردم با وفا و استواری غبطه خورده و دریافتند رمز پیروزی و اقتدار یک نظام، داشتن چنین مردمی از خود گذشته تحت لوای رهبری آگاه و شجاع است.

بگذریم از اینکه دشمنان نظام و ملت با انتخاب حجت الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور مردم ایران، بسیار عصبانی هستند و بعد از نشست خبری و بیان مواضع روشن و انقلابی ایشان روی به انواع تخریب ها و پرونده سازی ها آورده اند که علت این رویکرد هم باید جداگانه مورد بحث قرار بگیرد چرا که آنها بر خلاف چیزی که نشان می دهند به خوبی دریافتند رای ملت به شخص نبود بلکه مهمترین پیام این انتخابات مقبولیت نظام اسلامی وجایگاه رفیع رهبری و ولایت درقلوب مردم بود وبس .

اما با آغاز ایام نیمه شعبان و ولادت امام عصر(عج) و نامگذاری این روز سراسر فرخنده و با سعادت به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات، دشمنان نظام اسلامی درست پس از انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی و رسانه های دیداری ضمن تخریب و کوچک شماری حماسه ملت وعصبانیت از انتخاب رئیس جمهور منتخب در صدد تخریب هوشیارترین و مظلوم ترین خادمان ملت ایران برآمدند و در رسانه های خود با همه توان این نهاد مردمی را که حقیقتا در جامعه بدون هیچ ادعایی به صورت گمنام در حال خدمت است را هدف قرار داده که این نهاد امنیتی در روز جشن پیروزی ملت در انتخابات و پیروزی تیم ملی فوتبال مردم حاضر را با پیامک هایی با مضمون « رفتار هنجارشکنانه شما رصد شد تکرار آن موجب برخورد قانونی خواهد شد» نگران و وحشت زده کرده و اینگونه القاء می کنند که وزارت اطلاعات بابت این پیروزی و انتخاب ، ناخرسند است و برای حفظ فضای امنیتی در جامعه و مقاومت در برابر باز شدن فضا دست به چنین کاری زده است و با انتشار چنین اخباری کام مردم را پس از خلق چنین حماسه ای تاریخی تلخ و وجهه این نهاد مردمی را که ضامن آرامش و امنیت در جامعه است را در بین مردم مخدوش نمایند. اما با پیگیری های انجام شده مشخص شد انتساب چنین پیامکی به این نهاد مردمی کذب بوده است و این حرکت برای تخریب وجهه این وزارتخانه و نیروهای خدوم آن می باشد و تمهدیداد بعدی نسبت به روشن شدن موضوع راجع به این خبر سراسر کذب صورت خواهد پذیرفت.

در پایان عرضه می داریم بی شک مردم بدون توجه به حربه های دشمنان، با شناخت و آگاهی که از خادمان خود سراغ دارند، مانند گذشته اهداف معاندین نظام اسلامی را نقشه بر آب کرده و بیش از پیش پشتیبان نظام خود خواهند بود چراکه ملت ایران بر این امر واقفند بایدهمیشه خود را مدیون فداکاری و هوشیاری فرزندان گمنام حضرت صاحب الزمان(عج) بدانند که شبانه روز برای حفظ امنیت و آرامش ملت غیور ایران در حال خدمت می باشند. http://hadidnews.com/vdcc0iqi.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما