تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۹
مدیر خانه طراحان انقلاب اسلامی از تغییر طرح دیوارنگاره معروف به «شمر و اوباما» در میدان ولیعصر(عج) تهران خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز، روزنامه کیهان نوشت: مدیر خانه طراحان انقلاب اسلامی از تغییر طرح دیوارنگاره معروف به «شمر و اوباما» در میدان ولیعصر(عج) تهران خبر داد.

مدیر این مجموعه که تولید و طراحی این بنر در آن انجام شده، با اعلام این خبر گفت: طرحی با موضوع بیداری اسلامی، رخدادهای سوریه و خیانت‌های حکام کشورهای منطقه جایگزین این طرح خواهد شد. گفتنی است این طرح معروف «شمر و اوباما» در ایام اربعین حسینی و سالگرد حماسه ۹ دی در سال ۹۱ بر دیوار ساختمان ۱۲ طبقه واقع در میدان ولیعصر(عج) نصب شد و قرار گرفتن آن در یکی از پرترددترین میادین تهران، واکنش رسانه‌‌های مختلف را به دنبال داشت. 




از جمله این واکنش‌ها تفسیر روزنامه گاردین بود که با اشاره به اینکه تاکنون تقریبا هیچگاه تصویر یک سیاستمدار خارجی، روی یک بیلبورد در ایران به نمایش درنیامده است، آن را یک مشابهت‌سازی ظریف دانسته و افزوده بود استفاده از جاذبه‌های بصری سطح شهر برای نشان دادن میزان نفرت از اوباما، چشم‌انداز از سرگیری روابط بین تهران و واشنگتن را مبهم‌تر می‌کند.

حال می‌بایست به مدیر خانه طراحان گفت چه تفاوتی بین «شمر و اوباما» می‌باشد. آیا بهتر نیست این طرح حذف نشده و دیوارنگاره بیداری اسلامی را در محل مناسبی دیگر طراحی کرد؟ http://hadidnews.com/vdceoz8w.jh8zwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما