تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۷
سازمان وظیفه عمومی با صدور اطلاعیه ای مشمولان دیپلم و زیر دیپلم را برای اعزام به سربازی فراخواند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، سازمان وظیفه عمومی طی فراخوانی تمامی مشمولان غايب و غيرغايب متولد ۱۳۵۵ تا پايان خرداد ماه ۱۳۷۴را براي انجام خدمت دوره ضرورت فراخواند و اعلام کرد مشمولان ديپلم و زير ديپلم سال هاي مذكور كه برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم خرداد دريافت كرده اند، باید درساعت و محلي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند.

قابل توجه مشمولان ساكن تهران بزرگ:
مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غيرغايب مذكور كه داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ خرداد هستند، بايد رأس ساعت ۶ صبح روز يکشنبه نوزدهم خرداد به محل و مراكزي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي نامه مشمولان به مراكزآموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حاضر شوند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

قابل توجه مشمولان ساكن سايراستان هاي كشور:
مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب مذكور كه داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ خرداد ماه سال ۱۳۹۲هستند، بايد رأس ساعت ۷ صبح يکشنبه به معاونت وظيفه عمومي استان محل سكونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذكر است : عدم حضور به موقع در زمان و محلهاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.

گفتني است، آن دسته از مشمولاني كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نشده اند، مي توانند به نزديكترين دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي(پليس+۱۰) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند. http://hadidnews.com/vdcdfx0x.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما