تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۴
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک درباره ۲۲ بهمن و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مناقشات داخلی، انسجام و وحدت در مذاکرات ایران با طرف های خارجی بسیار تأثیرگذار است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، محمدخزاعی با اشاره به اینکه نماد وحدت و انسجام راهپیمایی ۲۲ بهمن است ، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به شدت بر روابط تأثیرگذار است و غربی ها خیلی جدی این روز و راهپیمایی بزرگ به ویژه در تهران را دنبال می کنند.

خزاعی تأکید کرد: غربی ها در رسانه ها این رصد را به صورت علنی اعلام نمی کنند ، اما تعداد مردم و نحوه حضور مردم برایشان بسیار اهمیت دارد و بر محاسبات سیاسی و دیپلماتیک تأثیر می گذارد.

وی با بیان اینکه نحوه مواجهه با ایران قبل و بعد از ۲۲ بهمن کاملا متفاوت است،تصریح کرد: این میزان آنقدر اهمیت دارد که من اگر در این ایام در ایران باشم ؛ در هرکجای کشور که حضور داشته باشم صبح روز ۲۲ بهمن به همراه خانواده خود را به تهران می رسانیم تا در راهپیمایی شرکت کنیم.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل تصریح کرد: به عنوان یک دیپلمات می دانم که افزوده شدن حتی دو نفر به جمعیت راهپیمایان تا چه اندازه تأثیرگذار است.

وی در پایان تأکید کرد: زمانی که مناقشات داخلی افزایش پیدا می کند دست دیپلمات ها در مذاکرات بسته و کارشان سخت می شود و در ضمن این مناقشات دستاویزی برای سوءاستفاده طرف های مقابل می شود. http://hadidnews.com/vdcg7x9q.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما