تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲
دیدارهای دوستانه فوتبال

توقف برزیل در شب شکست آلمان + فیلم

تیم ملی فوتبال برزیل در دیداری دوستانه در خانه خود مقابل انگلیس متوقف شد.
توقف برزیل در شب شکست آلمان + فیلم
به گزارش حدیدنیوز، شب گذشته (یکشنبه) چند دیدار دوستانه فوتبال در اقصی نقاط دنیا برگزار شد. در یکی از مهمترین دیدارها تیم ملی برزیل در ورزشگاه ماراکانای ریودوژانیرو پذیرای تیم ملی انگلیس بود. انگلیس که پیش از این بازی موفق شده بود در ماه فوریه ۲۰۱۳ در دیداری دوستانه با نتیجه ۲ بر یک طلایی‌پوشان را به لطف گل‌های وین رونی و فرانک لمپارد شکست دهد در این مسابقه به نتیجه تساوی ۲ بر۲ رضایت داد.

در این بازی شاگردان لوییز فیلیپه اسکولاری در دقیقه ۵۷ با گل فِرد، مهاجم شماره ۹ خود از حریف پیشی گرفتند ولی درست ۱۰ دقیقه بعد الکس چمبرلین موفق شد کا را برای سه‌شیرها به تساوی بکشاند. در ادامه انگلیس سوار بر بازی شد و موفق شد توسط وین رونی در دقیقه ۷۹ به دومین گل خود برسد اما برزیلی‌ها که نمی‌خواستند بازنده بازی باشند ۳ دقیقه بعد از گل دوم انگلیس توسط پائولینو دروازه میهمان را گشودند تا بازی با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به اتمام برسد.

به گزارش تسنیم، در دیداری دیگر تیم ملی آلمان در ورزشگاه RFK واشنگتن با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب تیم ملی آمریکا شد. برای آمریکا در این دیدار جوزی آلتیدور (۱۳)، مارک آندره تر اشتگن (۱۶- گل به خودی) و کلینت دمپسی (۶۰ و ۶۴) گلزنی کردند و هایکو وسترمان (۵۱)، مکس کروز (۷۹) و ژولین دراکسلر (۸۱) گل‌های آلمان را به ثمر رساندند. فیلم گلهای این دیدار

در سایر دیدارهای برگزار شده نیز نتایج به شرح زیر رقم خورد:

* ایرلند ۴ - گرجستان صفر
گل‌ها: ریچارد کئوگ (۴۲)، سیمون کوکس (۴۸) و رابی کین (۷۷ و ۸۸)
اخراج: جورج لوریا (۲۰ -گرجستان)

* اوکراین صفر- کامرون صفر

* لسوتو صفر- آفریقای جنوبی ۲

http://hadidnews.com/vdcfe0d0.w6dyjagiiw.html
منبع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما