تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۵
پلیس آمریکا دوشنبه اعلام کرد یک افسر نیروی هوایی آمریکا مسئول پیشگیری از خشونت های جنسی در درون نیروی هوایی ،به سبب تعرض جنسی به یک زن بازداشت شد.
به گزارش حدیدنیوز، براساس گزارش پلیس ارلینگتن در ویرجینیا در شرق آمریکا ، سرهنگ دوم جف کروسینسکی چهل و یک ساله که مسئول برنامه پیشگیری و پاسخ به تعرضات جنسی در درون نیروی هوایی امریکا بود،درحالت مستی به یک زن تعرض کرد.

کروسینسکی که به تعرض جنسی متهم است با قرار وثیقه ای پنج هزار دلار تا زمان تشکیل دادگاه آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن ، مقامات نیروی هوایی آمریکا تایید کردند کروسینسکی که مسئول برنامه پیشگیری از تعرضات جنسی بود از این سمت خود کنار گذاشته شد. 


سرهنگ کروسینسکی

نیروی هوایی آمریکا به سبب چندین مورد پرونده تعرضات جنسی در درون خود با موجی از انتقادها مواجه است. حدود پنجاه نظامی زن آمریکایی در کلاس های خود در پایگاه هوایی لاکلند در نزدیکی سان آنتونیو در تگزاس در جنوب آمریکا به ویژه قربانی تعرضات جنسی یا روابط غیر کاری دست کم بیست و سه مربی آموزش نظامی خود بوده اند. سخنگوی وزارت دفاع آمریکا پنتاگون اعلام کرده است که وزیر دفاع از مسئله شدیدا ناراحت شده است. مسئله تجاوز جنسی در نیروی هوایی آمریکا به تازگی در معرض توجه رسانه ها قرار گرفته و بنا بر اطلاعات منتشره تنها در سال ۲۰۱۲ میلادی ۸۰۰ مورد از تجاوز در نیروی هوایی آمریکا گزارش شده است. http://hadidnews.com/vdcftcdy.w6d1magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما