تاریخ انتشار :شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۶
کنست اسرائیل طرحی را برای بررسی در دستور کار خود دارد که براساس آن شهرک نشینان می توانند به اسم دفاع از خود فلسطینیان را بکشند.
به گزارش حدیدنیوز، تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی «میدل ایست مانیتور» نوشت: کنست اسرائیل طرحی را پیشنهاد داده است که بر اساس آن هر یک از شهرک نشینان می‌تواند در صورت لزوم و به اسم دفاع از خود فلسطینیان را هدف شلیک گلوله قرار دهد.

این طرح که برای اولین بار است در دفاع از شهرک نشینان در کرانه باختری توسط یکی از اعضای حزب خانه یهود پیشنهاد شده است، کاملا به قانون نژادپرستانه «درومی» مصوب کنست پیشین در سال ۲۰۰۸ وابسته است.

شهرک نشینان صهیونیست علی رغم مخالفت سران اسرائیل می خواهند این قانون را در کرانه باختری اعمال کنند. مقامات رژیم صهیونیستی علت مخالفت خود با اجرای این قانون در کرانه باختری را کشته شدن تعداد بیشتری از فلسطینیان در کرانه باختری و بالا بردن سطح تنش میان فلسطین و این رژیم عنوان کرده اند.

کمیته قانون اساسی، عدالت، قانون کنست اسرائیل روز چهارشنبه اعلام کرد این طرح را برای بحث و بررسی در دستور کار هفته آینده خود قرار می دهد.

این در حالی است که فرج العیساوی، عضو عرب کنست اسرائیل با اجرایی شدن این قانون به شدت مخالفت کرده و گفته است: در حال حاضر شهرک نشینان صهیونیست با تعرض به فلسطینیان در موارد متعدد اقدام به کشتن فلسطینیان کرده اند، اگر این اجرای این قانون تصویب شود بهانه برای کشتن تعداد بیشتری فلسطینی به راحتی در اختیار شهرک نشینان قرار خواهد گرفت. http://hadidnews.com/vdcfvydy.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما