تاریخ انتشار :شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۱
ایران از تمام امکانات خود از جمله حزب‌الله لبنان برای انتقام‌گیری از اسرائیل استفاده خواهد کرد.
در صورت حمله اسرائیل به ایران، ایران به اهداف آمریکایی حمله نمی‌کند!

 شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل به نقل از برخی مقامات ناشناس اما سرشناس نظامی این رژیم، ادعا کرده است که ایران قصد ندارد در صورت حمله اسرائیل به این کشور، خطرات جنگ را با حمله به اهداف آمریکایی تشدید کند. 
به گزارش حدیدنیوز به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به نقل از برخی مقامات نظامی این رژیم که نامی از آنها نبرده است، مدعی شده که حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران منجر به حمله ایران به اهداف آمریکایی در منطقه نخواهد شد چرا که این حمله خطرات جنگ را برای ایران افزایش می‌دهد.

به عکس گزارش‌های پیشین که پیش بینی می‌کردند ایران حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای خود را به یک جنگ تمام‌عیار منطقه‌ای بدل می‌کند، ارزیابی جدید بیان‌گر آن است که ایران ایالات متحده را به عرصه جنگ نخواهد کشاند و تنها به اسرائیل پاسخ خواهد گفت.

«ناداف ایال»، گزارشگر شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل به نقل از یکی از مقامات صهیونیست ادعا کرده که که اطلاعات جدید به عکس اطلاعات سابق نشان‌گر آن است که ایران دست به بستن تنگه هرمز نزده و به تاسیسات آمریکا در منطقه حمله موشکی نخواهد کرد.

ارزیابی‌های فعلی نشان‌گر آن است که ایران از تمام امکانات خود از جمله حزب‌الله لبنان برای انتقام‌گیری از اسرائیل استفاده خواهد کرد.

این گزارش یک روز پس از سخنان دمپسی و پانتا در خصوص حمله اسرائیل به ایران مطرح می‌شود که به شکلی گسترده در رسانه‌ها انتشار یافتند.

http://hadidnews.com/vdcd.k0x2yt0ofa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما