تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۵
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سپاه از یک جایگاه معنوی و اطمینان‌بخش در میان مردم برخوردار است، گفت: سپاه پاسداران تحت فرمان مقام معظم رهبری تا آخرین لحظه این دنیا به انجام وظیفه خواهد پرداخت.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه هم در استقرار و هم در تثبیت نظام و انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته و دارد.

وی افزود: سپاه نهادی بود که از درون مردم و جامعه شکل گرفت و همچنان مردمی است و به مانند همیشه در اوج عزت و اقتدار و در حال درخشیدن و انجام ماموریت‌های مختلف است و چنین نیرویی سپاه با این ویژگی‌های ممتاز در دنیا وجود ندارد.

وی تصریح کرد: کمتر نیروی مسلحی را می‌توان در دنیا یافت که وظیفه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن را داشته باشد. معمولا ارتش‌های دنیا و همین طور ارتش خودمان برای استقرار و پایداری از مرزها شکل گرفته‌اند، ولی سپاه این ویژگی را دارد که طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی برای پاسداری و حافظت از دستاوردهای انقلاب از هیچ ماموریت محول شده عدول نکند.

سعیدی با اشاره به ناخرسندی دشمنان انقلاب از پیشرفت سپاه پاسداران در جهت کسب دستاوردهای جدید، اظهار داشت: طبیعی است دشمنی‌ها با انقلابی مثل انقلاب ایران که ماموریت استکبارستیزی دارد و به مقابله با دشمنان برمی‌خیزد، زیاد شود و سپاه پاسداران در این میان با حفاظت از دستاوردهای انقلاب دشمنان نظام را بیش از پیش ناراحت و دلسرد می‌کند.

وی با بیان اینکه ما ۳۳ سال در نبرد ارزش‌ها قرار داریم، گفت: انقلاب برای احیای ارزش‌ها و آرمانهای والای انسانی به پا شد و طبیعی است که تمام زورمندان و زرمندان از این انقلاب دل خوشی نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: وقتی که انقلاب اسلامی در طول ۳۴ سال با انبوه توطئه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مواجه است، سپاه پاسداران که مامور حفاظت از دستاوردهای انقلاب است، هم در بعد نرم‌افزاری و هم در بعد سخت‌افزاری خود را نشان دهد و بدرخشد. در بخش اطلاعات به وزرات اطلاعات و نیروی انتظامی کمک می‌کند و در بخش جنگ سخت به ارتش کمک می‌کند و همگان دیدند که چطور تحت فرمان امام خمینی(ره) در کنار برادران ارتشی جنگ را مدیریت کردند و بعد از آن توسط رهبر فرزانه انقلاب صحنه‌های گوناگون را پشت سر گذاشتند.

سعیدی تصریح کرد: هر نهاد و دستگاهی که بیشترین نقش را در تثبیت انقلاب داشته باشد بیشترین دشمنی با او صورت خواهد گرفت و در این میان ولایت فقیه و ولی فقیه در پاسداری از اسلام نقش ممتازی را داشته است و بیشترین هجمه‌ها نیز علیه ولی فقیه چه در رهبری حضرت امام خمینی(ره) و چه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صورت گرفته است و سپاه نیز مستثنی از این قضیه نبود؛ چراکه نقش مهمی را در حفظ دستاوردها و سازش‌ناپذیری با دشمنان حقیقی ایران داشته است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران تحت فرمان مقام معظم رهبری تا آخرین لحظه این دنیا به انجام وظیفه خواهد پرداخت، اظهار داشت: سپاه از یک جایگاه معنوی و اطمینان‌بخشی در میان مردم برخوردار است، اما متاسفانه می‌بینیم که توطئه‌های مختلفی از ناحیه دشمنان خارجی و بازیگران عرصه سیاست در داخل علیه این نهاد انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: سپاه راه خود را به مانند روز اول ادامه خواهد داد و در انجام وظایف محوله لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد. http://hadidnews.com/vdchiwnz.23n66dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما