تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۷
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه جریان انحرافی در فکر جذب آراء خاموش و خاکستری است، به اصولگرایان واقعی توصیه کرد تا در یک جبهه قرار بگیرند و گفت : هرجا دیدید سپاه، بسیج و یا وحدت ملی تضعیف می شود بدانید جریان انحرافی آنجا فعال است.
به گزارش حدیدنیوز، بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر با تشریح ویژگی های دشمن و سرمایه گذاری بر روی جریانهای انحرافی اظهار کرد: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب از ابتدای انقلاب استفاده کرده به طوری که از دولت موقت، بنی صدر، ترور یا ازعوامل سیا در زمانهای گوناگون در این راستا بهره برده است.

وی با اشاره به تفاوت ظاهری دشمن و جریان انحرافی تصریح کرد: جریان انحرافی ظاهرش مثل دشمن نیست ولی هدفش همانند دشمن اصل نظام، آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه را هدف گرفته است.

این نماینده مجلس با اشاره به خطرناک و مشکوک بودن روش های جریان انحرافی گفت: آنها از هر واحد یا نهاد استفاده می کنند تاخود را نشان دهند مثل مارکسیستها که هدف وسیله را برایشان توجیه می کرد، آنها نیز سعی می کنند به هر نحوی که شده رای گروههای خاموش و رای افراد در سایه و خاکستری را جلب کنند.

نوباوه از اهداف جریان انحرافی را نشانه گیری مشخص حاکمیت دین و مذهب دانست و گفت: آنها حاکمیت دین را به این شکل قبول ندارند و حتی آیات عظام و نقطه نظر ولایی را نمی پذیرند هرچند به ظاهر جرات بیان کردن آن را ندارند.

وی از راههای مقابله با حرکت انحرافی را پیروی از رهبری و آرمانهای انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: این مسئله بسیار مهم است زیرا آنها به صورت خزنده و لاک پشتی حرکت می کنند و باید با ایستادگی و پیروی از رهبری و آرمانهای انقلاب جلوی آنها را بگیریم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به وجود جریانهای مختلف انحرافی از صدر اسلام اظهار کرد: امروز نیز هر جا را که نگاه کنید و ببینید آرمانهای انقلاب تضعیف شده، رد پای آنها را می توان دید.

نوباوه ادامه داد: ما آمریکا، اسرائیل، منافقین ودیگر دشمنان را به خوبی می شناسیم اما متاسفانه جریان انحرافی به ظاهر نظام را قبول دارند و این به پیچیدگی این جریان افزوده است، هرچند به لحاظ سیاسی صحیح نیست که افراد فعال آنها را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه افراد بسیاری که نماینده امام (ره) بودند بعدا آمدند، گفتند اصلا اصل ولایت فقیه را قبول نداریم، اظهار کرد: همه افرادی که ظرفیت و پتانسیل رویارویی در مقابل خط امام و رهبری و ولایت را دارند، می تواند جریان انحرافی باشند و تنها راه مقابله با آن پیروی از منویات رهبری است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تحسین مردم ایران گفت: به نظر من مردم این جریان راخوب می شناسند و هرجا دیدید سپاه، بسیج و یا وحدت ملی تضعیف می شود بدانید جریان انحرافی آنجا فعال است.

نوباوه با اشاره به انتخابات پیش رو و فعالیت های جریان انحرافی گفت: جریان انحرافی در زمان انتخابات با هر طیفی متحد شود همانطور که در انتخابات گذشته اعضای مشارکت با کارگزاران متحد شدند هرچند با هم تفاوت فکری داشتند و این دوره نیز ممکن است جریان انحرافی با هر کسی یا طیفی متحد شود.

وی اصولگرای واقعی را پیروان رهبر دانست و گفت: در انتخابات آتی اصولگرایان واقعی باید در یک جبهه باشند زیرا جریان انحرافی فکر می کند که آراء خاموش وخاکستری دارند. http://hadidnews.com/vdcjo8ev.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما