تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۲
معاون ورزشی شهرداری تبریز گفت: حکم هیات رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال اعتبار قانونی ندارد.
به گزارش حدیدنیوز، میر معصوم سهرابی در گفت و گو با تسنیم در واکنش به تعلیق فعالیت کادر فنی و سرپرستی تیم شهرداری تبریز اظهار داشت: این حکم اعتبار قانونی ندارد و آن را قبول نداریم. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال رکن قضایی مشخص است اما این حکم را نه کمیته انضباطی و نه کمیته اخلاق صادر نکرده‌اند. حتی چنین حکمی از سوی نهاد قضایی فدراسیون به ما ابلاغ نشده به همین دلیل از اعضای هیات رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای که بدون ارائه دلیل و مدرک دست به تشویش اذهان عمومی زده‌اند به دادگاه انقلاب شکایت خواهیم کرد.

معاون ورزشی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: هر ادعایی باید همراه با مدارک و مستندات باشد. چگونه است که مدعایی طرح شده و حکمی صادر می‌شود اما هیچ مدرکی درباره آن ارائه نمی‌شود؟

سهرابی در مورد اظهارات نقل شده از مسئولان برخی دیگر از باشگاه‌های لیگ یکی پیرامون پیشنهاد تبانی در دیدارهای مقابل شهرداری تبریز گفت: مسئولان باشگاه شهرداری بندرعباس یا یاسوج چرا تا امروز این مسائل را نگفته بودند؟ چرا تا دو، سه ماه پیش این حرف‌ها نبود؟ اکنون که موجی به راه افتاده همه این ادعاها را مطرح کردند و پیش از این ساکت بودند؟ به نظرم تنها هدف از این کارها زیر سوال بردن موفقیت تیم شهرداری تبریز است.

وی ادامه داد: باور نداشتند در لیگ ۱۶ تیمی، ۳ تیم از تبریز حضور داشته باشد و به همین دلیل آنهایی که چشم موفقیت فوتبال این شهر را نداشتند به ما افترا زدند. همه هفته آخر را دیدند که شهرداری مساوی کرد و اگر حریف ما پیروز می‌شد آنها به لیگ برتر می‌آمدند. ما با انجام پاک‌ترین مسابقات به لیگ برتر آمده‌ایم. اکنون هم از حق خود دفاع می‌کنیم و از تمامی کسانی که بدون دلیل این بحث را مطرح کردند شکایت خواهیم کرد.

معاون ورزشی شهرداری تبریز در مورد شایعه مذاکره این باشگاه با مربیانی چون عبدالله ویسی برای جایگزینی کمالوند تصریح کرد: هنوز فینال لیگ یک باقی مانده و مسابقات ما تمام نشده که بخواهیم به مربی دیگری فکر کنیم، ضمن آنکه با هیچ مربی مذاکره و تماس نداشته‌ایم و این بحث‌ها شایعه است. http://hadidnews.com/vdcfm1dy.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما