تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۵
حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی جهان با حضور در فرمانداری تهران برای انتخابات شوراها ثبت‌نام کرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم، حمید سوریان قهرمان پرآوازه کشتی فرنگی امروز با حضور در فرمانداری تهران برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کرد.

وی در حاشیه این ثبت‌نام در جمع خبرنگاران درباره تکثر ورزشکاران برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، گفت: این تعدد دلایل مختلفی دارد، هر کسی انگیزه شخصی دارد. حمید سوریان به عنوان یک جوان ایرانی به این نتیجه رسیده است که می‌تواند به مردم تهران خدمت کند.
سوریان افزود: با توجه به اینکه تعداد نفرات اعضای شورای شهر تهران در این دوره افزایش پیدا کرده است و از آنجا که شورای شهر یک نهاد تخصصی است، ورزشکاران می‌توانند تخصص خود را در شورا دنبال کنند.

قهرمان کشتی فرنگی در ادامه درباره اینکه آیا اگر وارد شورای شهر تهران شوید، از عرصه ورزش کناره‌گیری خواهید کرد یا نه، افزود:‌ اگر بتوانم وارد شورا شوم، تقسیم کار می‌کنم تا بتوانم فعالیت‌های خود را نیز انجام دهم.

وی در خصوص اینکه در کدامیک از لیست‌های انتخاباتی قرار می‌گیرید، اظهار داشت: اجازه دهید فعلا در این باره صحبت نکنیم. من به این نتیجه رسیده‌ام که در انتخابات ثبت‌نام کنم، چرا که سوریان خود را سرباز انقلاب و مردم می‌دانند و می‌خواهد به مردم انتخاب کند.

سوریان اضافه کرد:‌امیدواریم بتوانم تجربیات خود را در شورای شهر دنبال کنم. بنده به عنوان یک جوان در انتخابات ثبت‌نام کردم و امیدوارم در صورت پیروزی بتوانم وظایف خود را به خوبی انجام دهم. http://hadidnews.com/vdcgyy9q.ak97z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما