تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۶
این روزها سوریان حسابی به علیرضا دبیر نزدیک شده است و تقریباً این دو نفر را در تمام محافل در کنار یکدیگر می‌بینیم.
حمید سوریان جایگزین خادم در شورای شهر

قهرمان وزن ۵۵ کیلوگرم جهان و المپیک در جمع نزدیکانش اعلام کرده که دیگر تمایلی برای ادامه فعالیت در کشتی ندارد و در اندیشه خداحافظی از دنیای قهرمانی و ورود به عرصه سیاست است.

به گزارش حدیدنیوز، چندی پیش برخی از سایت های خبری گزارش دادند که حمید سوریان، قهرمان وزن ۵۵ کیلوگرم جهان و المپیک در جمع نزدیکانش اعلام کرده که دیگر تمایلی برای ادامه فعالیت در کشتی ندارد و در اندیشه خداحافظی از دنیای قهرمانی و ورود به عرصه سیاست است.


قهرمان وزن ۵۵ کیلوگرم جهان و المپیک اخیراً در محفلی خصوصی اعلام کرده که دیگر دل و دماغی برای ادامه فعالیت در کشتی ندارد و به زودی می‌خواهد از این عرصه خداحافظی کند.

از طرفی این روزها سوریان حسابی به علیرضا دبیر نزدیک شده است و تقریباً این دو نفر را در تمام محافل در کنار یکدیگر می‌بینیم. با توجه به این موضوع این شائبه بوجود آمده است که سوریان نیز در اندیشه گذاشتن جا پای جای ورزشکارانی همچون، برادران خادم، هادی ساعی و علیرضا دبیر برای ورود به عرصه سیاست است

حالا خبر می‌رسد که سوریان به شدت به دنبال فعالیت‌های انتخاباتی برای حqور در انتخابات شورای شهر است و شنیده می‌شود که رسول خادم به دلیل برخی از مسائل قادر به حضور در این انتخابات نخواهد بود و سوریان یکی از گزینه‌های جانشینی خادم در شورای شهر تهران خواهد بود. 

با نگاهی به فعالیت‌های اخیر سوریان بعد از المپیک مانند دیدار با بیماران و کودکان سرطانی و حضور در محافل سیاسی به خوبی مشخص است که وی چه اهدافی را دنبال می‌کند.

http://hadidnews.com/vdcb95b8.rhbw5piuur.html
منبع : آفساید
نام شما
آدرس ايميل شما