تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۰
سرمربی تیم ملی وزنه برداری و قویترین مرد جهان

دعوای زشت ۲ قهرمان در برنامه زنده ! + فیلم

بهداد سلیمی و کوروش باقری با حضور در یک برنامه تلویزیونی با لحن شدیدی بر یکدیگر تاختند.
دعوای زشت ۲ قهرمان در برنامه زنده ! + فیلم
به گزارش حدیدنیوز، در برنامه شب چهارشنبه وقت اضافه که از شبکه یک سیما و بصورت زنده به روی آنتن می رفت، سرمربی تیم ملی وزنه برداری و قویترین مرد جهان، رودروی هم قرار گرفتند و به بدترین شکل ممکن نسبت به هم انتقاد کردند.

در شرایطی که مدتی است فضای وزنه برداری متشنج شده و رابطه خوبی بین سرمربی تیم ملی و ملی پوشان المپیکی وجود ندارد، برنامه تلویزیونی وقت اضافه، از کوروش باقری و بهداد سلیمی دعوت کرد تا به این مسائل پرداخته شود که این برنامه با توجه به دعوایی که بین سرمربی تیم ملی که بعد از المپیک نشان لیاقت دریافت کرد و همچنین قویترین مرد جهان راه افتاد، به بدترین شکل ممکن به پایان رسید.



در این برنامه بهداد سلیمی سرمربی تیم ملی را مخاطب قرار داد و نسبت به مواضع و ادبیاتش بر سر تمرین ها بشدت اعتراض کرد. کوروش باقری که به نظر می رسید از اظهارات بهداد سلیمی عصبانی شده بود هر چند سعی داشت خونسردانه پاسخ سلیمی را بدهد اما برای لحظاتی از کوره در رفت و حرف های زننده ای را به زبان آورد.

این برنامه در حالی شکل گرفت که به نظر می رسد رسانه ملی، در این رابطه عملکرد خوبی نداشت، چون نه تنها به حل موضوع کمکی نشد بلکه اتفاق های درونی تیم ملی وزنه برداری کشور، در شرایط نامناسبی پیش چشم مردم قرار گرفت. به نوعی می توان گفت، این برنامه به بیشتر شدن اختلاف ها کمک زیادی کرد.


Flash version ۹,۰ or greater is required
You have no flash plugin installed

Click here to download latest version
دانلود
http://hadidnews.com/vdcj8oev.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما