تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۸
نماینده سازمان ملل متحد در عراق که در نجف اشرف به سر می‌برد، پس از دیدار با علمای این شهر و آگاهی از طرح‌های زیربنایی و توسعه حرم حضرت امیر(ع) گفت: سازمان ملل متحد از قرار گرفتن حرم امام علی(ع) در میراث جهانی از سوی سازمان یونسکو حمایت می‌کند.
به گزارش حدیدنیوز، فارس به نقل از خبرگزاری عراقی ابا نوشت: مارتین کوبلر نماینده سازمان ملل متحد در عراق که روز گذشته در نجف اشرف با علما و بزرگان این شهر از جمله آیت‌الله سیستانی دیدار کرد، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های اعلام کرد: سازمان ملل متحد از قرار گرفتن حرم امام علی(ع) در میراث جهانی از سوی سازمان یونسکو حمایت می‌کند.

وی که از آستان امام علی(ع) دیدن کرد، از طرح‌های زیربنایی و توسعه حرم امام علی(ع) آگاه شد و بر حمایت‌های مالی بیشتر برای توسعه خدمت‌رسانی به زوار آن حضرت تاکید کرد.

مرکز رسانه‌ای آستان امام علی(ع) نیز با استقبال از این امر، اعلام کرد: این مکان استحقاق حفاظت و پاسداشت از سوی جامعه بین‌الملل را دارد و قرارگرفتن حرم امام علی(ع) در میراث جهانی مهم است و معتقدیم باید در سریعترین وقت ممکن این اقدام صورت گیرد. http://hadidnews.com/vdch-qnz.23n6-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما