تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۴
سخنگوی وزارت کشور عراق در آستانه اربعین حسینی از خنثی سازی اقدامات تروریستی در استان‌های نجف، صلاح الدین و واسط و شهر سامرا خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز، فارس به نقل از شفق نیوز نوشت: سعد معن ابراهیم سخنگوی وزارت کشور عراق امروز با قرائت بیانیه‌ای از کشف یک خودروی مسروقه در منطقه کاظمین به همراه بازداشت سارقش خبر داد که تنها ۵ دقیقه بعد از ربودن خودرو صورت گرفت.

وی همچنین اعلام کرد که مدیریت پلیس استان نجف موفق به ناکام گذاشتن اقدام تروریستی با کشف یک خودروی بمب گذاری شده در شرق این استان شده و تروریست‌هایی که در داخل این خودرو بوده‌اند را نیز بازداشت کرده است، بنا بر این گزارش تروریست بازداشت شده به همراه خود موشک‌های استریلا و موشک کاتیوشا و بمب‌های ضد زره و همچنین ۵ قبضه تفنگ و مسلسل و یک دستگاه قناصه و مواد انفجاری دیگر به همراه داشتند.

در استان صلاح الدین نیز گشتی‌های پلیس دو نفر را بازداشت کرده و بمب دست سازی که در نزدیکی اداره برق شهر طوز کار گذاشته شده بود، خنثی کردند، دو بمب دیگر نیز یکی در منطقه سامرا و دیگری در منطقه الدجیل خنثی شد.

معن ابراهیم خاطرنشان کرد که نیروهای واکنش سریع یک مجموعه بزرگ از سلاح‌ها و مواد منفجره و تجهیزات دیگر را توقیف کردند که شامل ۶۷۰ بمب ضد نفر، ۱۰ کانتینر تی ان تی و ۵ گلوله توپ بود، این محموله در منطقه الدجیل در استان واسط قرار داشت و از بازمانده‌های تجهیزات ارتش سابق بعث بود.

در بصره نیز دفتر مبارزه با جنایت اعلام کرد که یک گروه تروریستی متشکل از سه نفر را بازداشت کرد. ۱۴ دیگر نیز که متهم به انجام اقدامات تروریستی بودند، در مناطق مختلف بازداشت شدند. http://hadidnews.com/vdch-6nz.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما