تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۷
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعتین در مسیر بررسی کاندیداها اگر به انتخاب فرد اصلح برسد، گزینه مورد نظر خود را معرفی می‌کند، اما هنوز بحثی در رابطه با معرفی فرد اصلح مطرح نیست.
به گزارش حدیدنیوز،"حجت‌الاسلام احمد سالک" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با ورود جامعتین به انتخابات پیش‌رو گفت: جامعتین هنوز به نتیجه برای ورود مصداقی در انتخابات نرسیده و اکنون در حال صحبت با کاندیداها و جریان‌‌های مختلف است.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: جامعتین در مسیر بررسی کاندیداها اگر به انتخاب فرد اصلح برسد، گزینه اصلح را به جامعه معرفی می‌کند، اما هنوز بحثی در رابطه با معرفی فرد اصلح مطرح نیست.

وی در رابطه با زمان تصمیم‌گیری جامعتین برای ورود به انتخابات گفت: بنا به ۳۰ معیار مد نظر جامعتین اگر به نتیجه برای انتخاب فرد اصلح برسیم تا قبل از نام نویسی کاندیداها تصمیم‌گیری برای ورود به انتخابات‌ مشخص می‌شود.

حجت الاسلام سالک با اشاره به معیار کاندیدای اصلح ریاست جمهوری مد نظر جامعتین بیان کرد: از مجموع فرمایشات‌ حضرت امام، مقام معظم رهبری در سال جدید و قانون اساسی سی معیار را برای انتخاب گزینه اصلح در نظر گرفته‌ایم که با معیارهای تعیین شده گزینه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: ملاک تغییر و تحول در معیارهای تعیین کاندیدای ریاست جمهوری نقطه نظرات مقام معظم رهبری است. http://hadidnews.com/vdca0in6.49nao15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما