تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۰
یک عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه تلاش جامعتین بر آن است که در انتخابات ریاست جمهوری به مصداق خوبی دست پیدا کند، گفت که امیدواریم اصولگرایان نیز در نهایت از نظر جامعتین تبعیت کنند.
به گزارش حدیدنیوز، حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این احتمال که جامعتین در انتخابات ریاست جمهوری به مصداق خوبی دست پیدا می‌کند، گفت: با توجه به اقدامات گذشته این احتمال وجود دارد که جامعتین به صورت مصداقی وارد عرصه انتخابات شود و یا اینکه به سازوکاری دست پیدا کند.

وی در عین حال گفت که تلاش جامعتین بر رسیدن به مصداق خوبی است و در همین راستا امیدوار است که اصولگرایان از نظر جامعتین همچون دوران انتخابات مجلس نهم تبعیت کنند.

این عضو هیات رییسه فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه با بیان اینکه جامعتین در نشست‌هایی به ۳۰ معیار برای انتخابات اصلح دست پیدا کرده است، گفت: با توجه به تعیین این معیارها و فرمایشاتی که مقام معظم رهبری در آینده در مورد انتخابات خواهند داشت جامعتین اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

سالک همچنین با اشاره به تشکیل کارگروه‌های کارشناسی بین جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: این کارگروه‌ها با احزاب، جریانات، انجمن‌ها و کاندیداها نشست‌هایی را برگزار می‌کنند که در آن موضوع انتخابات کاندیداها با معیارهای تعیین شده بسیار مهم است.

وی در پایان گفت: نتیجه نهایی این اقدامات رسیدن جامعتین به نتیجه واحد خواهد بود که در آینده اعلام می‌شود. http://hadidnews.com/vdcjxmev.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما