تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۹
شبکه ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور قابل دریافت خواهد شد.
به گزارش حدیدنیوز، فرشاد صادقی مدیر شبکه ورزش سیما در گفت‌وگو با تسنیم عنوان کرد: با حمایت مسئولان ارشد سازمان صداوسیما و تلاش همکاران فنی در حال حاضر برنامه‌های شبکه ورزش در ۳۰ مرکز استانی کشور و ۲۲ شهر قابل دریافت است و به زودی با تلاش عوامل فنی، سراسر کشور زیر پوشش خواهد رفت.

شبکه ورزش با پخش برنامه‌های زنده، تحلیلی و مستندهای ورزشی مخاطبان زیادی در اقشار مختلف جامعه به ویژه در میان ورزش‌دوستان به خود اختصاص داده است. در تعطیلات نوروز نیز این شبکه با مستندات ستارگان فوتبال و برنامه باد‌صبا که به گفت‌وگو با ورزشکاران می‌پرداخت، پخش زنده مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و لیگ‌های اروپایی و دیدارهای خاطره‌انگیز فوتبال و پخش رالی اتومبیلرانی داکار-پاریس علاقه‌مندان را به خود مشغول کرد.

مدیر شبکه ورزش ضمن ابراز رضایت از بودجه مالی این شبکه اظهار داشت: با حمایت مالی سازمان صداوسیما و درآمدهای پیام‌های بازرگانی که به تازگی آغاز شده و مشارکت برنامه‌های ورزشی کمبودی از لحاظ مالی نداریم و به همین دلیل توان ارائه برنامه‌های جدیدتر و جذاب ورزشی را داشته و آن را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که از جمله آنها می‌توان به برنامه‌های «زمین ورزش» و «سالن ورزش» اشاره کرد.

صادقی در پایان پخش برنامه‌های شبکه ورزش را از ماهواره برای ایرانیان خارج از کشور منوط به تصویب مدیران ارشد سازمان صداوسیما و فراهم شدن امکانات فنی دانست.

شبکه ورزش توسط سیستم دیجیتال و ست‌باکس در حال حاضر قابل دریافت است. http://hadidnews.com/vdcb5fb8.rhbwwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما