تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۴
یک مسئول اعلام کرد:

دلایل گرانی اخیر میوه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه برف زمستانی اخیر مانع از حمل کالا به تهران شد، گفت: چنانچه گرانی میوه در اثر مشکلات اخیر حمل و نقل باشد، در روزهای آینده برطرف خواهد شد.
دلایل گرانی اخیر میوه
به گزارش حدیدنیوز، یداله صادقی گفت: بارش سنگین برف در روزهای گذشته منجر به بسته شدن برخی از جاده های کشور شد که همین امر، سبب دشواری حمل و نقل برخی از کالاها از جمله میوه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه چنانچه گرانی اخیر در برخی میوه‌ها به دلیل مشکلات حمل و نقل بوده باشد، حتما در روزهای آینده برطرف خواهد شد، افزود: البته ممکن است که برف زمستانی اخیر به ذخایر میوه لطمه وارد آورده باشد، اما هنوز اطلاعات دقیق در این زمینه در دست نیست.

وی تصریح کرد: بازرسان بازار را کنترل می کنند تا از گرانفروشی به بهانه های مختلف جلوگیری شود، اما بارش سنگین برف در استان‌های شمالی کشور و بارندگی ها در استانهای جنوبی کشور، منجر به سخت شدن حمل و نقل میوه به تهران شده که همین امر، قیمت را افزایش داده است.

در روزهای اخیر قیمت برخی اقلام میوه از جمله پرتقال و سیب با افزایش بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومانی مواجه شده است که البته در برخی مناطق تهران، این افزایش قیمت به ۱۵۰۰ تومان هم می رسد.

اطلاعات بیشتر در: http://www.eranico.com/fa/content/۲۰۴۰۳/%d۸%af%d۹%۸۴%d۸%a۷%db%۸c%d۹%۸۴-%da%af%d۸%b۱%d۸%a۷%d۹%۸۶%db%۸c-%d۸%a۷%d۸%ae%db%۸c%d۸%b۱-%d۹%۸۵%db%۸c%d۹%۸۸%d۹%۸۷#ixzz۲sp۹y۹Cgv
منبع این مطلب سایت ارانیکو می باشد.
http://hadidnews.com/vdcammnu.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما