تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۹
گروه‌های هکری که در روزهای اخیر حملات سایبری متعددی را علیه وب سایت های رژیم صهیونیستی انجام داده اند، نسبت به انجام حملات بیشتر در آینده به این رژیم هشدار دادند.
به گزارش حدیدنیوز، تسنیم به نقل از راشا تودی نوشت: تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار وب سایت رژیم صهیونیستی مورد حمله هکرهای ناشناس در سراسر جهان قرار گرفته است.

یک هکر ناشناس در خاور میانه در این رابطه تاکید کرد، هدف اصلی از انجام این حملات سایبری بر ضد اسرائیل، محو کردن این رژیم از فضای مجازی و اینترنتی است.

وب سایت های پارلمان اسرائیل، بانک ها، وزارتخانه ها و سایر سازمان ها و نهادهای دولتی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه برای لحظاتی مورد حمله سایبری قرار گرفته است.

گروه های هکری ناشناس اعلام کرده اند که در اعتراض به بدرفتاری رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین ، رژیم تلاویو را از صحنه فضای مجازی و سایبری محو خواهند کرد.

این هکرها همچنین فهرست گروهی از ایمیل ها و کارت های اعتباری را که مورد حملات هکری قرار گرفته است منتشر کرده اند.

یک هکر ناشناس در خاور میانه در مصاحبه با راشا تودی گفت: هدف اصلی از انجام این حملات سایبری نشان دادن چهره واقعی اسرائیل و نیروهای نظامی و مسلح آن به جهانیان است.

وی تاکید کرد: ما فرزندان فلسطین هستیم و فشار اشغالگران اسرائیلی را نه تنها در نوار غزه بلکه در سراسر جهان اسلام و کشورهای عربی احساس می کنیم و به عنوان نخستین عمل تلافی جویانه اقدام به حمله سایبری گسترده ای بر ضد رژیم صهیونیستی و وب سایت های این رژیم کرده ایم.

وی تصریح کرد: آنان سلاح های خود را دارند و ما نیز ابزارهای خود را در اختیار داریم. در نتیجه این حمله ما به نام افرادی دست یافته ایم که با اسرائیل همکاری می کنند. هدف اصلی از انجام این حمله نشان دادن چهره واقعی اسرائیل و نیروهای نظامی و مسلح این رژیم بوده است.

وی در ادامه گفت: اکنون یک هشدار روشن برای اسرائیل داریم: برای حملات جدید و بیشتر در آینده منتظر باشید. http://hadidnews.com/vdchvxnz.23n6-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما