تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱
فرید زکریا در مطلبی با عنوان چه می خوانم

تعجب سی ان ان از قدرت سایبری و هکر های ایرانی

ایران در مقابل آمریکا در جنگ سایبری، به گرم شدن ماهیچه های ایران در این زمینه اشاره می کند.
تعجب سی ان ان از قدرت سایبری و هکر های ایرانی
فرید زکریا در مطلبی با عنوان چه می خوانم: ایران در مقابل آمریکا در جنگ سایبری، به گرم شدن ماهیچه های ایران در این زمینه اشاره می کند.


به گزارش حدیدنیوز، پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری سی ان ان در مطلبی به قلم فرید زکریا تحلیل گر مشهور این شبکه با عنوان "چه چیزی من می خوانم، رویایی آمریکا و ایران در جنگ سایبری؟" نوشت: در میان رویارویی و مبارزات جهانی و عملیات هایی که کشورها علیه یکدیگر انجام می دهند، یکی از این عملیات ها، عملیات سایبری بین آمریکا و قدرت جدید حملات سایبری یعنی کشور ایران است.



فرید زکریا در ادامه نوشت: در حقیقت ایران در حال گرم کردن ماهیچه های خودش می باشد. در اواخر سال ۲۰۱۲ بود که در عملیات سایبری که علیه عربستان شکل گرفت و ایران هم در آن نقش داشت، یکی از کمپانی های نفتی و گازی این کشور مورد هدف قرار گرفت و نزدیک به ۳۰ هزار کامپیوتر این شرکت را تحت تاثیر خود قرار داد.کشور قطر هم با چنین حمله ای از سوی ایران روبرو شد.



و همین فصل بهار بود که مقامات آمریکایی نیز خبر دادند که هکر های ایرانی قادر هستند سیستم های نرم افزاری را که می توان با آنها خطوط لوله نفت و گاز آمریکا را به کنترل در آورد، بدست بیاورند و کنترل آنها را در دست خود بگیرند و آنها را دست کاری کنند. http://hadidnews.com/vdci5zar.t1a5v2bcct.html
منبع : جام
نام شما
آدرس ايميل شما