تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۸
آمار فروش فیلم‌های روی پرده در اکران نوروز ۹۲

پیشتازی «رسوایی» در اکران بهار

رقابت در گیشه‌های سینما بین «تهران ۱۵۰۰» و «حوض نقاشی» ادامه دارد.
پیشتازی «رسوایی» در اکران بهار
فیلم سینمایی «رسوایی» در اکران بهار به مبلغ نیم میلیارد تومان رسید و تاکنون رقابت در گیشه‌های سینما بین «تهران ۱۵۰۰» و «حوض نقاشی» ادامه دارد.

به گزارش حدیدنیوز، از میان هفت فیلم اکران نوروز ۹۲، پنج فیلم «رسوایی»، «قاعده تصادف»، «تهران ۱۵۰۰»، «حوض نقاشی» و «رژیم طلایی» روی پرده رفته‌اند و دو فیلم باقیمانده یعنی «عشق» میشائل هانکه و «آقای الف» علی عطشانی هم قرار است با تاخیر اکران شوند.

از میان این پنج فیلم تا روز ۴ فروردین ماه به این دلیل که دو روز به مناسبت ایام فاطمیه سینماها تعطیل بود، «رسوایی» مسعود ده‌نمکی توانست رقبای خود را کنار بزند و با بیش از ۵۰۰ میلیون تومان فروش در صدر جدول فیلم‌های اکران نوروز قرار بگیرد. «حوض نقاشی» مازیار میری در رده بعدی جدول فروش قرار می‌گیرد.

فروش ۲۰۰ میلیون تومانی این فیلم در تهران نشان می‌دهد تازه‌ترین ساخته میری توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند. سینماهای آزادی، ملت، زندگی، اریکه ایرانیان، فرهنگ، ایران، فلسطین، سپیده، راگا، تماشا، کیان، بهمن، مرکزی، شکوفه، کارون، ماندانا، شاهد، جی و فرهنگسرای پامچال سینماهایی هستند که به اکران این فیلم می‌پردازند. «تهران ۱۵۰۰» اولین انیمیشن سینمایی اکران شده ایرانی بعد از گذشت ۱۷ روز نمایش توانست ۲۷۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان بفروشد.

جدیدترین ساخته بهنام بهزادی در فروش پنج روزه خود در به رقم ۲۵ میلیون تومان دست پیدا کرده است. فلم سینمایی «قاعده تصادف» در سینمای تهران و سه سینمای مشهد اکران می‌شود. اکران این فیلم در تهران در سینماهای آزادی، فرهنگ، پردیس ملت، اریکه ایرانیان، عصر جدید، ایران، پردیس زندگی، پارس، مرکزی، ماندانا، شکوفه و جوان خواهد بود.

آمار فروش فیلم «رژیم طلایی» رضا سبحانی بنا به گفته عوامل و پخش کننده فیلم تا دوم فروردین محاسبه شده که بر این اساس، بدون احتساب فروش در شهرستان ها تا این تاریخ، ۶۰ میلیون تومان اعلام شده است. http://hadidnews.com/vdcgtq9q.ak97w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما