تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۱
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، ائتلاف سه گانه را حرکت مثتبی در جهت کاهش تفرقه میان اصولگرایان در انتخابات آینده ریاست جمهوری عنوان کرد.
به گزارش حدیدنیوز، احمد نجابت در گفتگو با فردا با اشاره به جلسه نهایی شب گذشته درخصوص انتخاب کاندیدای مورد نظر این جمعیت گفت: جمعیت ایثارگران بعد از شش ماه، اقدام به برگزاری جلسه نهایی نمود و در این جلسه بیش از ۳۰ نفر که در رسانه ها اسمشان برای نامزدی در انتخابات برده شده بود بررسی شد و ازمیان آنها به اجماع بر ۱۰ نفر و سپس به ۷ نفر رسید.

نجابت همچنین با تاکید بر مرجع دانستن ائتلاف سه نفره اظهار داشت: این سه نفر در ائتلاف سه گانه اعلام کرده اند که از خودشان گذشته اند و از آرمان ها دفاع می کند و هدف آنها منطبق بر برنامه محوری است و برای سهم خواهی حضور پیدا نکرده اند و مهم تر از همه آنچه گفته شد اعلام کردند که اگر کسی بهتر از ما انتخاب شد حاضر به کناره گیری هستیم، بنابراین ما نیز اعلام کردیم مرجع، ائتلاف سه نفره است.

وی در ادامه افزود: اما جمعیت ایثارگران نیز ترجیحا آقای حداد را مدنظر دارد و سعی ما این است که آقای زاکانی را به این گروه سه نفره اضافه کنیم. البته اگر در آخر کار هر نتیحه ای که از ائتلاف سه نفره بیرون آمد با توجه به شاخص های آنها که بر اساس برنامه محوری و معرفی چند وزیر کلیدی است قبول خواهیم کرد.

وی با اشاره به نهايي شدن شاخصه‌هاي انتخابات رئيس جمهور براساس بيانات مقام معظم رهبري افزود: براساس بيانات مقام معظم رهبري شاخص‌هايي را تدوين کرديم که براين اساس ساده زيستي، استکبار ستيزي، اعتقاد به کارگروهي و مشورت و توجه به مطالبات مردم از جمله اين شاخص‌ها است. همچنین صلاحیت های عمومی مانند امانتداری، صداقت، کارامدی و دفاع از آرمان های انقلاب و سیره امام و رهبری و برنامه محور بودن از نتایج این جلسه بود.

احمد نجابت در پایان تصريح کرد: بعد از بررسي و تاييد کانديداها در جمعيت ايثارگران بعد از تعطيلات عيد از آنان براي حضور در در یک گفتگوی صریح و روشن دعوت مي‌کنيم تا پاسخگوی سوالات ما باشند. http://hadidnews.com/vdcaman6.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما