تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۴
در روز پایانی لیگ برتر فوتسال،‌ گیتی پسند اصفهان با پیروزی برابر شهرداری تبریز جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال از دست صبای قم ربود.
به گزارش حدیدنیوز، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال ایران با انجام ۶ مسابقه به صورت همزمان از ساعت ۱۶:۰۰ آغاز شد. نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال را در اینجا ببینید.

در حساس ترین دیدار هفته پایانی شهید منصوری میزبان صبای قم ۵۶ امتیازی صدرنشین هفته بیست و پنجم بود. صبای قم با کسب ۳ امتیاز این بازی می توانست به مقام قهرمانی برسد.

بازی حساس دیگر این هفته در تبریز برگزار می شد. جایی که گیتی پسند ۵۵ امتیازی میهمان شهرداری تبریز بود.

این دو بازی به صورت همزمان برگزار می شد و با توجه به اینکه گیتی پسند اختلافش را با حریف خود زیاد کرده بود تمامی نگاه ها به دیدار شهید منصوری و صبای قم بود.

پیروزی گیتی پسند در صورت شکست صبا باعث می شد این تیم مقام قهرمانی برسد. شهید منصوری در یک بازی بسیار حساس و جذاب موفق شد شهید منصوری را ۶ بر ۳ شکست دهد تا با پیروزی ۵ بر ۳ گیتی پسند مقابل شهرداری تبریز تیم فوتسال گیتی پسند با کسب ۵۸ امتیاز به مقام قهرمانی لیگ برتر امسال دست یابد.

صبای قم با این شکست ۵۶ امتیازی ماند و نایب قهرمان شد. این اتفاق در حالی رخ داد که صبا در کل نیم فصل دوم صدرنشین لیگ برتر فوتسال بود.

گیتی پسند سال گذشته نیز به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال رسید اما با محرز شدن تبانی این تیم با پرسپولیس، قهرمانی از اصفهانی‌ها گرفته شد و به تیم شهید منصوری قرچک رسید. http://hadidnews.com/vdcaiun6.49n0m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما