تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۰
علی معلم داور سی و یکمین جشنواره فیلم فجرگفت: نیمی از فیلم‌ها در بخش مسابقه و نگاه نو فیلم‌های متوسط به بالایی هستند و این با توجه به شرایط تولید سینمای ایران در چند سال اخیر دستاورد خوبی است.
به گزارش حدیدنیوز، علی معلم داور سی و یکمین جشنواره فیلم فجر که در مرکز همایش‌های برج میلاد حضور داشت در گفت‌وگو با فارس در مورد ارزیابی خود نسبت به فیلم‌های حاضر در جشنواره‌ گفت: نیمی از فیلم‌ها در بخش مسابقه و نگاه نو فیلم‌های متوسط به بالایی هستند و این با توجه به شرایط تولید سینمای ایران در چند سال اخیر دستاورد خوبی است.

وی در ادامه افزود: در سینما علیرغم فشارها و محدودیت‌هایی که وجود دارد،نیروهای قدیم و جدید در حال انجام کارهایی هستند تا مجموعه حفظ شود.

معلم در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از اکران سال آینده چیست؟ بیان داشت: وجه نگران کننده اکران سال آینده مربوط به فیلم‌هایی است که در جشنواره امسال حضور ندارند. متأسفانه از بین ۹۶ تا ۹۷ فیلمی که ما دیدیم حداقل ۵۰ درصد آنها هیچ ربطی به اکران سال آینده نداشتند و مناسب نبودند.

وی در ادامه توضیح داد: این فیلم‌ها کیفیت بدی داشتند و فکر نمی‌کنم حتی برخی از آنها اکران شوند. بیشتر این فیلم‌ها فیلم‌های سفارشی بودند و به نظرم اکران سال آینده سینما بسیار نگران‌کننده است. http://hadidnews.com/vdcammn6.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما