تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۳
عضو کمیسیون‌ صنایع از سه توافق مجلس و دولت در زمینه پرداخت ۱۴ هزار میلیارد تومان برای مطالبات کارمندان،۸ هزار میلیارد تومان برای بدهی‌پیمانکاران و ۱۰۰هزار تومان نیز به‌ازای هر مددجو خبر داد.
به گزارش حدیدنیوز، محسن بیگلری در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد توافقات شب گذشته جلسه مشترک مجلس و دولت، اظهار داشت: بر اساس توافقاتی که در این جلسه انجام شده، قرار است حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان برای مطالبات کارمندان ، میزان ۸ هزار میلیارد تومان نیز برای بدهی پیمانکاران و در نهایت نیز ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر مددجوی کمیته امداد به منظور تقویت معیشت این قشر کم درآمد در شب عید در نظر گرفته شود.

وی درباره چگونگی شناسایی مددجویان و نحوه پرداخت آن بیان کرد: تعداد این قشر جامعه از طریق کمیته امداد قابل انجام است و در مورد نحوه پرداخت ان نیز هر کدام از این مددجویان کارت‌هایی دارند که این پول به حساب آنها پرداخت خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: تلاش مجلس و دولت این است که هر چه زودتر این پول برای مددجویان کمیته امداد پرداخت شود وحداکثر تا پایان بهمن این کار انجام خواهد شد. http://hadidnews.com/vdcc0oqs.2bq0p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما