تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۵
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که جلسه مشترک بین مجلس و دولت که پیش از این قرار بود بعد از ظهر امروز (سه شنبه) برگزار شود، لغو شد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایسنا، جواد جهانگیرزاده در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه)، نامه‌ فروزنده معاون امور مجلس ریاست جمهوری را قرائت کرد که در آن آمده بود: "با توجه به سفر رئیس مجلس ضمن تشکر از اجابت دعوت رئیس جمهور توسط نمایندگان محترم، جلسه در هفته‌های آینده با هماهنگی هیات رئیسه مجلس برگزار خواهد شد."

این عضو هیات رئیسه همچنین اضافه کرد: بر این اساس جلسه امشب با تدبیر دولت و آقای فروزنده لغو می‌شود و ان شاء الله این جلسه در هفته‌های آینده با هماهنگی دولت و هیات رئیسه برگزار و به استحضار همکاران خواهد رسید.

پس از سخنرانی روز چهارشنبه رئیس جمهور در مجلس و وعده‌ی وی برای برگزاری نشست مشترک میان مجلس و دولت در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، نامه‌ای از سوی فروزنده، معاون امور مجلس ریاست جمهوری، برای نمایندگان ارسال شد که آنها را به نشست مشترک دولت و مجلس در جلسه سه شنبه دعوت می‌کرد. عدم هماهنگی با هیات رئیسه مجلس برای برگزاری این نشست مورد انتقاد نمایندگان و هیات رئیسه قرار گرفته بود. http://hadidnews.com/vdcepv8z.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما