تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۸
مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۹۲، به مهمترین زمانهایی که داوطلبان باید برای آزمون خود را آماده کنند، اشاره کرد.
به گزارش حدیدنیوز، دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر، اضافه کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۲ برای پذیرش دانشجو در ۱۳۹ کد رشته امتحانی، شامل ۵۱ کدرشته علوم انسانی، ۱۵ رشته امتحانی علوم پایه، ۲۹ رشته امتحانی فنی مهندسی، ۲۵ کد رشته امتحانی کشاورزی، ۱۲ کد رشته امتحانی هنر و ۷ کد رشته دامپزشکی روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی درباره زمان توزیع کارت ورود به جلسه اظهار داشت: کارت ورود به جلسه این آزمون روزهای ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه از طریق سامانه سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، نتایج اولیه به همراه کارنامه حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت و انتخاب رشته پذیرفته شدگان پس از دریافت دفترچه راهنما در روزهای ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

توکلی درباره میزان داوطلبان شرکت کننده در آزمون سال ۹۲ کارشناسی ارشد با بیان اینکه استقبال متقاضیان از این آزمون کاهش یافته است، اظهار داشت: ۸۹۶ هزار و ۴۶ داوطلب تقاضانامه الکترونیکی را تکمیل کرده اند که از این تعداد ۴۵۸ هزار و ۷۳۱ نفر زن و ۴۳۷ هزار و ۳۱۵ نفر مرد هستند و این آمار نسبت به آزمون کارشناسی ارشد سال گذشته ۳۴ هزار و ۱۶۹ داوطلب کمتر است. http://hadidnews.com/vdci53az.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما