تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۰
اين ۱۱ بازي برای گل‌محمدی و تيمش غنيمتی ارزشمند است تا امتيازهای از دست رفته نيم فصل نخست را جبران كنند.
به گزارش حدیدنیوز، گل نوشت: شايد از الان كه ۱۵ هفته به پايان ليگ باقي مانده، صحبت يا اظهارنظر كردن در مورد وضعيت تيم‌ها كار صحيحی نباشد اما معمولا در آخر فصل مربياني موفق هستند كه برنامه‌ريزي بلندمدت دارند و طبق برنامه‌شان حركت مي‌كنند.

پرسپوليس هم از آنجا كه امتيازهای زيادی را در نيم فصل نخست از دست داده بايد حداقل در بازي‌های خانگی‌اش در نيم فصل دوم حداكثر امتيازها را به دست آورد. شايد اين موضوع از خوش‌شانسي گل‌محمدي باشد كه ۱۱ بازي از ۱۵ بازي باقيمانده ليگ را در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌كند. اگر دربي برگشت را از آن كم كنيم، ۱۰ بازي ديگر بهترين فرصت براي او و تيمش است. طبق برنامه، پرسپوليس اين هفته ميزبان گهر است و در هفته بيستم به قم مي‌رود تا رودرروي صبا قرار بگيرد.

پس از آن، شاگردان گل‌محمدي، ۵ بازي پشت سر هم را در آزادي انجام مي‌دهند. داماش، استقلال، فولاد، نفت تهران و سپاهان تيم‌هايي هستند كه در اين ورزشگاه مقابل قرمزهاي پايتخت قرار مي‌گيرند. بعد از اين ۵ بازي كه اگر پرسپوليس امتيازهاي خوبي را جذب كند هم معادلات را به هم زده و هم اينكه خودش را به عنوان يك مدعي معرفي مي‌كند، در هفته بيست و هفتم به بندرعباس مي‌رود و ۴ بازي بعدي را باز هم مقابل سايپا، راه‌آهن، مس كرمان و پيكان در آزادي برگزار مي‌كند.

يحيي گل‌محمدي بايد تا آن روز يعني پايان هفته سي و يكم خيال خود و هوادارانش را راحت كرده باشد چون هر سه بازي آخرش سخت و دو بازي آن هم در زمين حريف است. ذوب‌آهن در اصفهان، ملوان در تهران و تراكتورسازي در تبريز تيم‌هايي هستند كه در سه روز آخر ليگ رودرروي پرسپوليس مي‌ايستند.

به هرحال اين ۱۱ بازي براي گل‌محمدي و تيمش غنيمتي ارزشمند است تا امتيازهاي از دست رفته نيم فصل نخست را جبران كنند. http://hadidnews.com/vdcgtn9q.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما