تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر سازمان لیگ بگوید حاضریم با راه‌آهن در اکباتان بازی کنیم.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن عنوان کرد: هرچه به پایان لیگ نزدیکتر می‌شویم بازی‌ها حساس‌تر می‌شود و گرفتن ۳ امتیاز هم مهمتر می‌شود. ما برای بازی فردا انگیزه زیادی داریم تا بتوانیم با گرفتن ۳ امتیاز خود را به بالای جدول نزدیکتر کنیم.

وی با اشاره به تمرینات خوب بازیکنانش یادآور شد: تمرینات نسبتا خوبی انجام دادیم هرچند که بارندگی کمی تمرینات را دچار مشکل کرد اما بازیکنان از لحاظ بدنی و روحی شرایط خوبی دارند و به هر حال برای بازی فردا آماده می‌شوند تا دیدار تماشاگر‌پسند نیز انجام دهند.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه شاگردانش چه انگیزه‌ای برای انجام بازی‌ هجومی دارند خاطرنشان کرد: ما در نیم‌فصل اول امتیازات زیادی از دست دادیم اگر در نیم‌فصل اول همچون روند کنونی داشتیم هم‌اکنون برای قهرمانی می‌جنگیدیم اما متاسفانه اینگونه نشد. پرسپولیس پشتیبانی ۳۵ میلیونی دارد و این تماشاگران عاشق انگیزه بازیکنان را بسیار زیاد می‌کنند.

وی افزود: من زمانی که در تمرینات انگیزه بازیکنان را می‌بینم خود نیز انگیزه زیادی می‌گیرم. ما برای جبران ناکامی‌های پرسپولیس انگیزه زیادی داریم. شاد کردن دل هواداران بزرگترین انگیزه ماست که تا جایی که بتوانیم این کار را انجام خواهیم داد تا آخرین قطره خون خود برای موفقیت پرسپولیس می‌جنگیم.

گل‌محمدی درباره شناختش از علی دایی سرمربی راه‌آهن گفت: راه‌آهن نسبت به سال گذشته تفاوت زیادی داشته است. این تیم امسال شرایط بهتری دارد ما در برخی مسائل نسبت به علی‌آقا آشنا هستیم. راه‌آهن بازیکنان جوان، باانگیزه و خوبی دارد و این موضوع دیدار را برای ما سخت خواهد کرد. پیش‌بینی می‌کنیم بازی راحتی نداشته باشیم اما تمام توان خود را برای کسب ۳ امتیاز خواهیم گذاشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتراضش نسبت به چند بازیکن این تیم که از شرایط سرخپوشان گلایه داشتند تصریح کرد: ۲_۳ بازیکن پس از دیدار با ذوب آهن به گونه‌ای مصاحبه کردند که اینگونه برداشت می‌شد که در ادامه لیگ بی‌تفاوت هستند. این موضوع باعث ناراحتی من شد. با آنها صحبت کردم و گفتم که حق ندارند تا پایان فصل بی‌تفاوت باشند. ما برای کسب ۳ امتیاز و رساندن تیم به بالای جدول تلاش می‌کنیم و جام حذفی و لیگ برتر برای ما هیچ فرقی نمی‌کند. در هر دو جام با انگیزه مساوی حاضر می‌شویم.

وی در مورد اینکه با توجه به لغزش تیم‌های بالای جدول و پیروزی پرسپولیس می‌تواند به رده پنجم صعود کند گفت: ما نگاهمان به رتبه پنجمی نیست. اگر اتفاقات خوب برای ما و اتفاقات بد برای تیم‌های بالای جدول رقم بخورد می‌توانیم به رتبه چهارم صعود کنیم. ما نگاهمان به بالاتر است.

گل‌محمدی درباره حضور علی کریمی در دیدار فردا عنوان کرد: کریمی این فصل را از دست نداده بلکه تا پایان فصل و دو بازی اخیر را از دست داده است. در سال جدید می‌تواند خود را آماده کند و به تیم کمک کند. او کمی از مصدومیت قبلی خود داشته که باید مداوا شود. شاید زود شروع به تمرین کرد و باید بیشتر بررسی شود.

گل‌محمدی در مورد حضور مهدوی‌کیا تصریح کرد: مهدی بعد از مصدومیت طولانی‌ مدتی که داشت باید تلاش کند تا به شرایط ایده‌آل برگردد. سعی می‌کنیم که از او در زمان‌هایی که می‌تواند به تیم کمک کند استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مسئولان راه‌آهن نسبت به میزبانی پرسپولیس در این دیدار شکایت داشته و نظر شما در این دیدار چیست گفت: این موضوع مشکل جدیدی نیست که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. در چند سال اخیر پیکان، سایپا، راه‌آهن با مشکلاتی این چنینی دست و پنجه نرم می‌کنند. مشکل کهنه‌ای است که در گذشته وجود داشته و هم‌اکنون هم ادامه دارد. نمی‌توانیم بازی را در ورزشگاهی برگزار کنیم که استاندارد‌های لازم را ندارد. من به این باشگاه‌ها حق می‌دهم شاید برای این تیم‌ها به گونه‌ای عدالت رعایت نمی‌شود اما این شرایط وجود دارد و تا حالا باید به آن عادت کرده باشیم. ما هر تصمیمی که سازمان لیگ بگیرد انجام خواهیم داد. اگر سازمان نیز بگوید در اکباتان بازی کنید ما این موضوع را عملی خواهیم کرد. http://hadidnews.com/vdcbw0b8.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما