تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۱
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در حالی که ۴۳ تا ۴۴ درصد بودجه جاری دولت از مالیات تأمین می‌شود، این رقم تا پایان برنامه پنجم باید به ۱۰۰درصد برسد.
به گزارش حدیدنیوز، علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در گفت‌وگو با فارس در مورد رقم پیشنهاد درآمد مالیاتی در لایحه بودجه ۹۲ کل کشور گفت: هنوز عدد درآمد مالیاتی قطعی نشده است.

وی در مورد این که گفته شده رقم پیشنهادی درآمد مالیاتی برای لایحه بودجه ۹۲ حدود ۳۷هزار میلیارد تومان است، گفت: رقم پیشنهادی مالیات در لایحه بودجه ۹۲ بیشتر از ۳۷ هزار میلیارد تومان است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در مورد اینکه برخی از نمایندگان مجلس می‌گویند، درآمد مالیاتی جایگزین نفت شود، گفت: یک ساله نمی‌توان درآمد مالیاتی را جایگزین نفت کرد، البته باید بودجه‌های جاری دولت در طول برنامه پنجم از نفت جدا شده و به وسیله مالیات تأمین شود.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور افزود: اگر ابزار لازم در اختیار قرار گیرد، تا پایان برنامه پنجم صد درصد بودجه جاری دولت از مالیات تأمین می‌شود.

عسکری در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر چند درصد بودجه جاری دولت از مالیات تأمین می‌شود، گفت: در حال حاضر ۴۳ تا ۴۴ درصد بودجه جاری دولت از مالیات تأمین می‌شود.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در مورد آخرین خبر از لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم گفت: این لایحه در کمیسیون اقتصادی کلیاتش تصویب شده و در کمیسیون‌های مربوط دیگر هم مورد رسیدگی و بحث قرار گرفته و این هفته که مجلس تعطیل است، از هفته آینده دوباره بحث می‌شود. http://hadidnews.com/vdcfjjdy.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما