تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۰
شاخص هاي معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با توجه به لزومي طي روندي اداري براي خاكسپاري هنرمندان در قطعه مخصوص چنين افرادي در بهشت زهرا (س) ملاك معرفي افراد به قطعه هنرمندان است.
به گزارش حدیدنیوز، سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره بر اينكه گاهي در نقل خبرها آن دقت لازم صورت نمي گيرد، افزود: خاكسپاري هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) روند اداري خود را دارد كه براساس اين روند افراد به معاونت هنري مراجعه كرده و معاونت نيز براساس شاخص هاي خود فرد متوفي را معرفي مي كند.

وي افزود: اگر كسي نويسنده است و به عنوان يكي از نام آوران كشور مطرح شده آن هم با مراجعه به معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي روند موجود را طي مي كند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه سخنان خود با تاكيد بر اينكه گاهي مواقع ممكن است كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با خاكسپاري يك هنرمند يا نويسنده در قطعات هنرمندان و نام‌آوران بهشت زهرا (س) موافقت كند و ديگران اجازه اجرايي شدن اين تصميمات را ندهند گفت: اين مسائل پيش مي آيد و طبيعي هم هست.

حسيني اظهار داشت: به هر حال ما سعي كرديم تاكنون همواره حامي هنرمندان و چهره هاي شناخته شدن كشور باشيم و از ناحيه ما محدويتي نباشد. http://hadidnews.com/vdcb50b8.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما