تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۶
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهدای جایزه اسکار به فیلم آرگو توسط میشل اوباما گفت: این فیلم ضد ایرانی جنبه هنری ندارد و از دشمن چیزی جز این انتظار نمی رود.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جشن ۱۰ سالگی تاسیس خبرگزاری فارس که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اهداء جایزه اسکار به فیلم آرگو از طریق ویدئوکنفرانس توسط میشل اوباما گفت: این فیلم ضد ایرانی جنبه هنری ندارد و از نظر هنری فیلمی بسیار ضعیف است و در ضمن از دشمن چیزی جز این انتظار نمی رود. آنها تبلیغات گسترده ای روی این فیلم انجام دادند تا آن را علیه ما مطرح کنند و این وظیفه ما را سنگین تر می کند تا در آینده در پاسخ به آنها فیلم های قوی بسازیم و انتظار دهیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره نمایشگاه نشریه تخصصی نیز گفت: از افتخارات سالهای اخیر ما این نمایشگاه است زیرا در حال حاضر نشریه های تخصصی زیاد شده و کشور ما باید تسهیلاتی را فراهم کند تا نخبگان را راضی نگه دارد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

حسینی در پاسخ به میزان بودجه فرهنگی در سال ۹۲ نیز گفت: در حوزه فرهنگ وظایف و انتظارات زیاد است و وزارت فرهنگ برنامه ریزی کرده تا اعتبارات فرهنگی کاهش پیدا نکند و به فرهنگ آسیبی وارد نشود. http://hadidnews.com/vdcdoz0f.yt05x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما