تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۹
نیما شاهرخ شاهی: فقط به دنبال قاتل برادرم هستم

توانمندي خود را در نقشهاي منفي ثابت كرده‌ام

شخصيت خودم منفي نيست امام توانمندي خود را در بازي نقشهاي منفي ثابت كرده‌ام.
توانمندي خود را در نقشهاي منفي ثابت كرده‌ام
به گزارش حدیدنیوز؛ سريال "دختران حوا" مدتي است كه از شبكه يك در روزهاي زوج در ساعت ۲۲:۰۰ پخش مي‌شود كه توانسته مخاطبان بسياري را به خود جذب كند؛ با "نيما شاهرخ شاهي" از بازيگران اين سريال تلويزيوني به گفت و گو در مورد بازي در اين مجموعه كرديم

- بعد از مدتها دوري از مجموعه‌هاي تلويزيوني ، در حال حاضر در سه سريال پرمخاطب تلويزيوني حضور داريد كه "دختران حوا" يكي از آنها است؛ در خصوص بازي در اين مجموعه تلويزيوني توضيح دهيد؟
من ۵ سال در سينما فعاليت داشتم و بعد وارد سريال‌هاي تلويزيوني شدم و در ابتدا منتظر يك اتفاق و پيشنهاد خوب بودم كه شكر خدا اين اتفاق افتاد. 



_با سريال "فاصله‌ها" به كارگرداني "سهيلي زاده" به تلويزيون آمديد، در آن مجموعه شاهرخ شاهي بيشتر ديده شد، توضيح دهيد؟ 

بله؛ با سريال "فاصله‌ها" به كارگدراني سهيلي زاده بود كه به تلويزيون آمدم ولي ۶ ماه قبل از آن در نقش كوتاهي به عنواني ك خواستگار در مجموعه "شمس العماره" به كارگرداني سامان مقدم به ايفاي نقش پرداختم و بعد از آن در مجموعه‌هاي "ملكوت" ، "موج و صخره" بازي كردم و اكنون ۳ مجموعه "دختران حوا" را از شبكه تهران، "مرد نقره‌اي" را از شبكه ۳ سيما و "ميلياردر" را از شبكه يك سيما را با بازيهاي متفاوت در حال پخش از رسانه ملي دارم.

_از دلايل حضور در سريال "دختران حوا" بيشتر بگوييد؟ 

"دختران حوا" همانطور كه از اسمش پيداست به ۳ دختر كه در هنگام تولد جا به جا شده‌اند ،مي‌پردازد كه با وجود حضور كمرنگم، به گفته‌ي مخاطبان نقش و بازي من در ذهن آنها مانده است.

_ شروع خوبي در سينما داشتيد و با ورود به سريال‌هاي تلويزيوني نيز مورد استقبال قرار گرفتيد، در اين مورد چه نظري داريد؟ 

از سينما شروع كردم،در سينما بعد از بازي در فيلمهاي "مكث" ، "پارك وي" و "دايره زنگي" متوجه شدم كه شروع بسيار خوبي را داشته ام و خوشبختانه اين اتفاق در تلويزيون با مجموعه "فاصله" به كارگرداني "سهيلي زاده" نيز افتاد و اين اتفاق بسيار خوبي براي من بود و مجموعه "دختران حوا" به دليل اينكه بسياري از مردم خيلي به سينما نمي روند و كارگردان اين اثر همان كارگردان "فاصله ها" بود مورد توجه مخاطبان تلويزيوني نيز قرار گرفت.

_از كارگردان موفق اين مجموعه "سهيلي زاده" و تفاوت كار با او در اين اثر و "فاصله ها" صحبت كنيد؟ 

"سهيلي زاده" درام را خوب مي شناسد و هر زماني كه او به من پيشنهاد بازي دهد من با كمال ميل مي پذيرم و ايشان و نيز "سيروس مقدم" از جمله كارگرداناني هستند كه هميشه در قاب تلويزيون و جذب مخاطبان و ساخت آثار ماندگار موفق عمل كرده اند و بسيار خوش اخلاق هستند و خوشبختانه تيم پشت دوربين هيچكدام با يكديگر مشكلي نداشته اند.

*نويسنده "دختران حوا" ماندگار مي‌شود

_از فيلمنامه و از نقاط قوت آن براي ما بگوييد؟ 

مجموعه "دختران حوا" از فيلمنامه اي خاص، قوي و تازه اي برخوردار بود و من از نويسنده اين كار "زامياد سعدونديان" خيلي سپاسگزارم و به جرأت مي گويم كه او يكي از موفق ترين نويسندگان ايران است كه با او در گذشته چندين سريال کار کرده ام و قلم و او را خیلی قبول دارم و روزی در شمار نویسندگان برجسته کشور قرار خواهد گرفت.

_حضور شما و سکانس هایتان در " دختران حوا" خیلی زیاد نیست ولی کار خیلی خوب دیده شده که دوست داریم دلایل آن را بدانیم ؟ 

بله. درست است، حضور پررنگي ندارم ولی همه مخاطبان می گویند که خیلی خوب دیده شدم و با وجود کمیت نقش مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است.

_آیا تا پایان داستان ما شاهد فراز و فرود در نقش شما خواهیم بود؟ 

بله. شخصیت من که به نظر منفی می آید در پایان سریال به شکل ماهرانه ای در ذهن مخاطب تغییر می کند و من فقط به دنبال قاتل برادرم هستم و بقیه قضاوت را بر عهده مخاطبان می گذارم.

_ شما در نقش های منفی بسیاری بازی کردید که هر کدام متفاوت از دیگری بود، توضیح بیشتری می دهید؟ 

بله. بر عکس خود که شخصیتم منفی نیست، در هر ۳ مجموعه ای که روی آنتن دارم هر نقش متفاوت از دیگر بوده و من معتقدم یک بازیگر باید بتواند هر نقشی را چه منفی و چه مثبت، متفاوت از یکدیگر بازی کند و آن زمان است که بازیگر خوب مشخص می شود.

_آیا در " دختران حوا" با رفاقتی که با " سهیلی زاده" داشتید، دیالوگی را تغییر دادید؟ 

دیالوگها خیلی روان و خوب نوشته شده بود و به همین دلیل بازی روان و قابل توجه شد و من دیالوگی را تغییر ندادم ولی همیشه " سهیلی زاده" از ایده های جوانان استقبال می کند و در صورت عوض نشدن متن اصلی و محتوا، به همه نظرات گوش می دهد.

_ شما بازیگری هستید که از سینما به تلویزیون هم آمدید، آیا این حضور باعث شد که دیگر به سینما دعوت نشوید؟ 

همیشه یکسری صحبت ها می شود که اگر بازیگر سینما به تلویزیون بیاید دیگر به او پیشنهاد حضور در یک اثر سینمایی داده نمی شود ولی من اعتقادی به این مطلب ندارم و هر کجا که فیلمنامه قوی باشد من در آن اثر بازی خواهم کرد و من بازیگری نیستم که منحصر به سینما و یا تلویزیون باشم.

_پس برای شما موفقیت و نظر مخاطبان در اولویت است؟ 

بله. برای من خیلی مهم است که وقتی در یک اثری حضور پیدا می کنم و روز ها و ساعت ها وقت خود را می گذارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و خوشبختانه و به لطف خداوند همیشه مورد لطف مردم قرار گرفته ام.

*تبلیغات راضی کننده نیست

_تا جای که شنیده ام شما از نحوه تبلیغات راضی نبوده اید،دلیل آن را می گویید؟ 

بله؛ به شدت از نحوه پخش و تبلیغات قبل از شروع "دختران حوا" ناراحت هستم، چون همه عوامل سالها زحمت کشیدند تا دیده شوند و مورد قبول مردم واقع شوند. چرا که ما در شرایط بسیار نابرابر رقابت با شبکه های ماهواره ای هستیم و با وجود سریال های ماندگار و الف شبکه های تلویزیونی چون"کلاه پهلوی" و "مختارنامه" دیگر سریال‌ها همچنان مردم جذب ماهواره های هستند و در این زمینه باید تلویزیون نحوه تبلیغات خود را گسترده کند.

_شما خود به عنوان بازیگر، بیننده ثابت"دختران حوا" هستید،آیا به عنوان یک مخاطب و بازیگر پیام خاصی را برای مردم دارید؟ 

من همیشه بیننده ثابت آثار"سهیلی زاده" بوده ام و کار او همیشه مورد توجه قرار گرفته و به مخاطبان توصیه می کنم"دختران حوا" را ببینند و به طور قطع اتفاقات جالبی را شاهد خواهند بود. http://hadidnews.com/vdcjvxev.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما