تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۵
رئیس فدراسیون والیبال گفت: با تمام شیطنت‌ها و دروغ‌هایی که برخی از رسانه‌های خارجی در مورد اقتصاد ایران به ولاسکو گفته‌اند، او طی یکی دو هفته آینده به ایران می‌آید.
به گزارش حدیدنیوز، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: با آخرین صحبت‌هایی که با وزیر داشتیم، قرار شد پاداش تیم ملی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و تیم ملی «ب» پرداخت شود.

وی افزود: دنبال حل مشکلات خودمان هستیم و اصلاً دنبال این نیستیم که چرا پاداش فوتبالیست‌ها همان موقع پرداخت می‌شود. با عباسی صحبت کرده‌ایم و قرار شده پاداش والیبالیست‌ها نیز پرداخت شود.

رئیس فدراسیون والیبال درباره چگونگی تغییر جدول مسابقات لیگ جهانی گفت: قرار بود طور دیگری تقسیم‌بندی صورت بگیرد و اولین هفته‌ مسابقه ما در لیگ جهانی ۱۴ خردادماه برگزار شود، اما با این موضوع موافقت نکردیم، با توجه به اینکه ما در گروه‌بندی A و B قرار داشتیم یک جابجایی با تیم ملی پرتغال شد. یک اتفاق خوبی که در لیگ جهانی رخ داد این بود که ما مسابقات زیر ۲۳سال نداشتیم و فدراسیون جهانی تصمیم گرفت تا مسابقات زیر ۲۳ سال از سال ۲۰۱۳ برگزار شود. ۱۲تیم در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد. بر اساس شرایطی که تیم‌ها دارند بین گروه‌ها تقسیم خواهند شد. دو تیم از آسیا در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت که ایران یکی از این تیم‌ها است. ما میزبانی این مسابقات را درخواست کرده‌ایم و با توجه به شرایط نزدیکی که با برزیل برای میزبانی داریم طی دو هفته آینده موضوع میزبانی مشخص خواهد شد.

داورزنی در مورد کسب دو امتیاز از تیم پیکان گفت: سازمان لیگ والیبال بر اساس آیین‌نامه‌ای که وجود دارد این تصمیم را گرفته است. مدیران و سرمربیان تمام تیم‌ها در جلساتی که در رابطه با این موضوع صحبت شده حضور داشته‌اند. به دلیل اینکه باشگاه‌ها به رده‌های پایین‌تر بیشتر حساسیت نشان دهند تصمیم گرفته شده که اگر یک تیمی در مسابقات لیگ حضور نداشته باشد علاوه بر اینکه جریمه نقدی می‌شود دو امتیاز نیز از تیم بزرگسالان آنها کسر می‌شود.

وی در مورد اینکه سرمربی تیم در صحبت‌های خود گرانی بلیط را یکی از دلایل حضور نداشتن در آخرین هفته نیم‌فصل لیگ والیبال اعلام کرد، گفت: بحث گرانی بلیط با توجه به آیین‌نامه‌ای که سازمان لیگ به ثبت رسانده‌ است، اصلا قابل قبول نیست. به هر حال برای ما هم سخت و ناراحت کننده بود که دو امتیاز از تیم بزرگسالان پیکان کسر شود اما چاره‌ای نداشتیم جز اینکه آیین‌نامه را اجرا کنیم. مسئولان شورای لیگ خودشان چنین تصمیماتی را گرفته‌اند.

داورزنی در ادامه مطرح کرد: آخرین صحبتی که با ولاسکو داشتیم او دوران نقاهت بعد از عمل جراحی را سپری می‌کند و طی یکی دو هفته آینده برای ثبت قرارداد به ایران باز می‌گردد.

به گزارش فارس، رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: شیطنت‌های زیادی از سوی مطبوعات ایتالیا و برخی سفارت‌هایی که در ایران هستند ایجاد شد. آنها شرایط ایران را به لحاظ اقتصادی به دروغ بد اعلام کردند،‌ ولاسکو بحثی در مورد این موضوعاتی که مطرح شد نداشته و در صحبت‌های خود این موضوع‌ها را به ما اعلام کرد. با توجه به توافقاتی که داشتیم وی یکی دو هفته آینده به ایران می‌آید. http://hadidnews.com/vdcizqaz.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما