تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۵
یکی از خواننده لس‌انجلسي به تازگي آهنگي تقريباً سياسي را به نام "مردم" خوانده و روانه بازار كرده است.
استفاده ابزاری از بهداد سلیمی در کلیپ لس آنجلسی+عکس

یکی از خواننده لس‌انجلسي به تازگي آهنگي تقريباً سياسي را به نام "مردم" خوانده و روانه بازار كرده است. تا اينجاي كار خيلي مشكلي به اين آهنگ وارد نيست و ارتباط سياسي بودن آهنگ به خواننده  آن مربوط مي‌شود، اما نكته قابل توجه حضور بهداد سليمي در ويدئوي اين آهنگ است.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از آفسایدنیوز در قسمتي از اين آهنگ تقريباً سياسي،خواننده مذکور با خواندن اين قسمت از آهنگ "اگر چه سختی از انسان یه کوه درد می‌سازه - ولی از مردم ما درد داره یک مرد می‌سازه" به تصور خودش شرايط سخت زندگي در ايران را بيان مي‌كند كه درست در همين زمان قسمتي از وزنه زدن بهداد سليمي، قهرمان فوق سنگين وزنه‌برداري جهان و المپيك در رقابت‌هاي قهرماني جهان ۲۰۱۱ پاريس به نمايش در مي‌آيد. 

البته در اينكه تهيه اين آهنگ و ويدئو به سليمي ارتباطي ندارد، شكي نيست، اما اهداف پشت پرده سازندگان اين ويدئو براي استفاده از تصاوير قهرمانان و هنرمندان موفق ايراني مانند بهداد سليمي و اصغر فرهادي و همچنين مناطق مختلف ايران و نوع زندگي اقشار مختلف جامعه به منظور سياه‌‌نمايي شرايط زندگي در ايران، مي‌تواند از نكات قابل توجه كليپ اين خواننده لس‌انجلسي باشد. که البته می تواند از جانب افراد فوق الذکر مورد پیگیری حقوقی نیز قرار بگیرد.

http://hadidnews.com/vdciv5az.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

اوههههههووووووووووووک اصغر فرهادی شد هنرمند موفق دیگه هان؟؟؟؟ عجبااااا تا دیروز که.... ای بابا از این جماعت! شما دیگه چقدر رو دارین