تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۲
اصلاح‌طلبان به خيالات و وهميات تكيه كرده‌اند و وضعيت كشور را بحرانی جلوه می‌دهند.
عدم تبری اصلاح‌طلبان از ضد‌انقلاب به دليل دلبستگی به آنها است

اصلاح‌طلبان به خيالات و وهميات تكيه كرده‌اند و وضعيت كشور را بحرانی جلوه می‌دهند و استكبار جهانی را يك قدرت ترسناك برای مردم معرفی می‌كنند اما ملت ايران به خوبی می‌فهمند كه بحرانی وجود ندارد و مسائل به شكل طبيعی پيش می‌رود

حجت‌الاسلام مهدی طائب در گفت‌وگو با حديدنيوز با اشاره به تلاش اصلاح طلبان برای اقبال مردمی به آنها گفت: رای توده مردم نشان داد كه آنها مايل به تفكر اصولگرايان هستند و در اين سال‌ها اقبال مردم به اصولگريان نه تنها كم نشده بلكه سير صعودی داشته است.
وی با بيان اين مطلب كه اصلاح‌طلبان فرصت‌طلب هستند، افزود: آنها ديگر می‌دانند كه نمی‌توانند بر رای مردم حسابی باز كنند، لذا به رای و حمايت ضدانقلاب دل بسته‌اند و اين دلبستگی به آنها اجازه نمی‌دهد كه از ضدانقلاب تبری بجويند.
وی با اشاره به ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر اينكه در كشور بحران وجود دارد، گفت: اگر اين ادعا از روی اعتقادشان باشد، مشخص خواهد شد كه آنها خود در بحران به سر می‌برند زيرا تا فردی در درون خود بحران نداشته باشد كشور را بحرانی نمی‌بيند.
حجت‌الاسلام طائب عنوان كرد: اصلاح‌طلبان به خيالات و وهميات تكيه كرده‌اند و وضعيت كشور را بحرانی جلوه می‌دهند و استكبار جهانی را يك قدرت ترسناك برای مردم معرفی می‌كنند اما ملت ايران به خوبی می‌فهمند كه بحرانی وجود ندارد و مسائل به شكل طبيعی پيش می‌رود.
وی در پايان گفت: اصلاح‌طلبان در اين ادعا اگر دروغ بگويند و بخواهند با بحرانی جلوه دادن كشور راه بازگشتی به قدرت و صحنه سياسی كشور پيدا كنند، بايد بدانند انسان از طريق دروغ راه به جايی نخواهد برد و مردم دروغگويان را به خوبی می‌شناسند و از آنها تبری می‌جويند.

http://hadidnews.com/vdcdfz0f.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما