تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۳
سردار جوانی در گفت وگو با«حدیدنیوز»مطرح کرد:

راهبرد اصلاح طلبان برای استفاده از ظرفیت ضدانقلاب

مقدمات فتنه ۸۸ در دوره حضور اصلاح‌طلبان در قدرت فراهم شد.
راهبرد اصلاح طلبان برای استفاده از ظرفیت ضدانقلاب

اصلاح‌طلبان برای ورود در انتخابات از آراء مجموعه‌های ضد‌انقلاب و حمايت‌های دشمنان انقلاب می‌خواهند برخوردار شوند و از طرف ديگر ادعا می‌كنند در چهارچوب نظام هستند، اما حاضر نيستند به صورت شفاف با دشمنان انقلاب مرزبندی كنند چون اميدشان به گروه‌های ضد‌انقلاب است. 

سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با حدید نیوز با اشاره به اظهارنظرهای ضد‌انقلابی اصلاح‌طلبان گفت: در دو مقطع تاريخی بايد مواضع و عملكرد آنها مورد بررسی قرار گيرد. 


وی افزود: يك مقطع از سال ۷۶ تا سال ۸۴ است و در اين دوره ۸ ساله آقای خاتمی رئيس جمهور شد و اكثريت مجلس، شوراهای شهر و روستا در اختيار آنها بود و اداره كشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها كاملا در اختيار آنها بود و يك مقطع نيز در سال ۸۸ و فتنه‌ای بود كه آنها ايجاد كردند.
سردار جوانی با ذكر اين نكته كه مقدمات فتنه ۸۸ در دوره حضور اصلاح‌طلبان در قدرت فراهم شد، عنوان كرد: البته در دوران اصلاحات فتنه‌های كوچكی همچون فتنه كوی دانشگاه از سوی آنها ايجاد شد. 

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار كرد: از زمان حضور دوم خردادی‌ها در قدرت رويكرد آنها زاويه گرفتن نسبت به اصول و مبانی انقلاب اسلامی بود و اين رويكرد سبب شد تا به مرور زمان پايگاه‌های مردمی آنها از بين برود، خصوصا آنها امروز در ميان توده‌های مردم مومن و انقلابی جايگاهی ندارند.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان كرد: به موازات اين فاصله گرفتن با مردم با جريان‌های معاند، ضدانقلابی و منافقين هم‌جهت شدند و به نوعی هم‌گرايی ميان آنها و دشمنان انقلاب اسلامی ايجاد شد. 

سردار جوانی گفت: هر چه از دوم خرداد فاصله می‌گيريم و زمان به جلو می‌رود، اين واگرايی نسبت به مردم و همگرايی با دشمنان انقلاب پررنگتر می‌شود، تا اينكه بعد از سال ۷۹ اصلاح‌طلبان به مجموعه‌ای از اقدامات برای عبور از نظام اسلامی روی می‌آورند و به به فكر استحاله جمهوری اسلامی و براندازی نرم و خاموش می‌افتند. 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اين جريان در آن دوره در اهداف خود با شكست روبرو شد و در عملياتی كردن اصلاحات آمريكايی و فروپاشی نظام از درون شكست خورد و نتوانست كشور را سكولاريزه كند. 

وی با اشاره به شكست‌های آنها در انتخابات گذشته گفت:آنها در انتخابات سال‌های ۸۱، ۸۲ و ۸۴ با شكست مواجه شدند و با رای مردم به اصولگرايان عملا از صحنه سياسی كشور حذف شدند، لذا به طراحی توطئه پرداختند و زمينه فتنه ۸۸ را ايجاد كردند. 

سردار جوانی در اين رابطه اظهار كرد: از سال ۸۴ تا ۸۸ تلاش كردند وارد ساختارهای قدرت شوند و مشخصا در سال ۸۸ هدف‌گذاری زيادی كردند و بر اساس مدل انقلاب‌های مخملی و رنگی حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸ را ايجاد كردند. 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: در اين حوادث پيوند آشكار ميان اصلاح‌طلبان و جريان‌های ضد انقلاب، سلطنت‌طلب، منافقين، سفارتخانه‌های خارجی، نهادهای آمريكايی و غربی را همگان ملاحظه كردند و برخی از اصلاح‌طلبان به آن اعتراف كردند. 

وی گفت: اين جريان از توده‌های مومن و انقلابی رانده شد است و پايگاه مردمی ندارد و پايگاه‌هايش در جريان‌های ضد انقلاب است، می‌خواهند وارد صحنه انتخابات شوند، اما از سويی نمی‌توانند با جريان‌های ضد انقلاب مرزبندی كنند در حالی‌كه پيوندهای عميقی با آنها دارند. 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان عنوان كرد: آنها برای ورود در انتخابات از آراء مجموعه‌های ضد‌انقلاب و حمايت‌های دشمنان انقلاب می‌خواهند برخوردار شوند و از طرف ديگر ادعا می‌كنند در چهارچوب نظام هستند، اما حاضر نيستند به صورت شفاف با دشمنان انقلاب مرزبندی كنند چون اميدشان به گروه‌های ضد‌انقلاب است.

http://hadidnews.com/vdccp4qs.2bqxo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما