تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۶
اخبار تیم فوتبال استقلال؛

رحمتی در فهرست ۱۸ نفره

اعضای تیم استقلال برای دیدار با فولاد خوزستان آماده می شوند، در این میان فهرست آبی ها برای این دیدار مشخص شده است و یکی از مصدومان تیم که مدت هاست تیم را همراهی نمی کرد در فهرست آبی ها قرار گرفت.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، کیانوش رحمتی که مدتها از تمرینات تیم استقلال دور بود و شرایط همراهی این تیم را نداشت به همین دلیل تصور نداشت که قبل از اتمام نیم فصل اول بتواند در ترکیب آبی ها این تیم را همراهی کند اما این اتفاق رخ نداده است و قرار به این است که این بازیکن از روی نیمکت، تیم استقلال را مقابل فولاد خوزستان همراهی کند.

این بازیکن در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار گرفت تا بتواند پس از مدتهای طولانی این اتفاق را رقم بزند و نظر امیر قلعه نوعی را برای حضور در این تیم جلب کند آبی ها خواستار این هستند که بتوانند از نفرات خود در خط میانی استفاده کنند و شرایط را پیش برند اما این اتفاق رخ نداده است و تنها پیش از بازی با فولاد اوضاع طوری رقم خورد که سرمربی استقلال توانست نام کیانوش رحمتی را در فهرست استقلال قرار دهد تا وی برای حداقل چند دقیقه بازی کردن شانس بسیار زیادی داشته باشد اما این اتفاق در حالی است که سرمربی استقلال در مورد بازی کردن کیانوش رحمتی ریسک نمی کند زیرا وی از هماهنگی کافی با دیگر هافبکها برخوردار نیست و از طرفی آمادگی اش در حد مطلوب نیست.
از طرفی نام هاشم بیک زاده از فهرست استقلال خط خورد این بازیکن از ناحیه کشاله پا دچار مشکل مصدومیت است و شرایط همراهی این تیم را ندارد.

*اعتراض فتح اله زاده به حامی قلعه نوعی

علی فتح اله زاده مدیریت تیم استقلال قصد دارد تا پایان فصل از حضور امیر قلعه نوعی به عنوان نفر اول کادر فنی در تیم استقلال بهره ببرد اما این در حالی است که بحث حضور این مربی در تیم ملی مطرح شده است و این بحث با اینکه تکذیب شده اما جدی است.

بر اساس این گزارش: مدیریت تیم استقلال مدعی شده است علی رغم شرایط حاکم در تیمش حاضر است بخاطر منافع تیم ملی با حضور سرمربی تیمش در تیم ایران موافقت کند اما در نهایت فتح اله زاده از حامیان امیر قلعه نوعی تیم ملی راضی نیست و به این موضوع نیز اشاره کرده است افرادی که قصد دارند با ایجاد حرف و حدیث شرایط را برای سرمربی آبی ها تغییر داده و اوضاع را به ضرر استقلال پیش گیرند باید به این حرف و حدیث پایان دهند و به نوعی دست از تلاش برای انتقال امیر قلعه نوعی به تیم ملی بردارند زیرا این حرف و حدیثها عامل این است که امیر قلعه نوعی فکرش معطوف به استقلال نباشد و این تیم وارد حاشیه و حرف و حدیث باشد اتفاقی که به ضرر این تیم در مسابقات لیگ است.

*مهاجمان استقلالی راضی به جذب عنایتی نه عماد

اعضای تیم استقلال برای جذب یک مهاجم جدید تلاش می کند و این اتفاق قطعا رخ دهد اما در میان گزینه های نامبرده و مطرح شده اعضای تیم استقلال رغبت فراوانی به حضور رضا عنایتی و عماد رضا دارند که در حال حاضر نتوانسته است به تهران سفر کند و با آبی ها قرار داد امضا کند اما مسئولان تیم استقلال خواستار حضور وی هستند و تمایلشان برای جذب این بازیکن از نفرات مورد نظر دیگر بیشتر است.

گفتنی است، آبی ها در این خصوص اقدامات و بررسی های لازم را انجام دهند اما عنوان شده است که اعضای تیم استقلال و به خصوص مهاجمان این تیم که حضور رضا عنایتی به شرایط فعلی تیم استقلال نزدیکتر است و آبی ها با حضور وی بیشتر از نفرات دیگر می توانند به خواسته های خود نزدیک شوند و اوضاع را به نفع خود تغیر دهند اما در خصوص عماد رضا شرایط کاملا متفاوت است زیرا این مهاجم عراقی با مشکلات عمده ای روبه روست و آبی ها نیز راضی به حضور این بازیکن نیستند زیرا رابطه آنها با عنایتی حسنه است و آنها می توانند با حضور این بازیکن در تیم ارتباط برقرار کنند اما یک مهاجم دیگر و خصوصاً عماد رضا اوضاع را برای آنها تغییر می دهد زیرا این بازیکن ایرانی نیست و از طرفی نیز استقلالی ها به مانند جاسم کرار نمی توانند با این بازیکن ارتباط برقرار کنند.

* محمد رضایی یکسال و نیم بعد از فولاد امضا می کند

محمد رضایی ، مهاجم تیم فجرسپاسی، با شرایط ایده آلی روبرو شده است زیرا اعضای باشگاه فجر با حضور وی در تیم استقلال موافقت کردند و این بازیکن قرار است قراردادش را با آبی ها به امضا برساند و رسماً بازیکن این تیم باشد قرار است این بازیکن قراردادش را یک سال و نیمه امضا کند.

بر اساس این گزارش: محمد رضایی که قرار نبود پس از جدایی حقیقی از تیم فجرسپاسی، رضایتنامه اش را از تیم فجرسپاسی دریافت کند، با موافقت محمود یاوری روبرو شده است و می تواند یک نیم فصل را به همراه یک سال دیگر در تیم استقلال سپری کند این بازیکن با شرایط خاص و براحتی توانست دو تیم را برای جدایی جلب کند این بازیکن که قرار بود پیش از بازی استقلال با فولاد در تهران قراردادش را امضا کند با برف و باران و لغو پروازش روبرو شد و نتوانست به تهران بیاید به همین دلیل سفرش به تعویق افتاد و قرار است که برای بعد از بازی استقلال با فولاد خوزستان وارد تهران شده و قرار دادش را به امضا برساند، قرارداد این بازیکن یک سال و نیمه است و از طرفی نیز عنوان شده است که وی رضایتنامه اش را در اختیار دارد و هیچ مشکلی برای حضورش در تیم استقلال وجود ندارد و این مهاجم به راحتی می تواند قرار دادش را امضا کند.

* برنامه بدنسازی جباری تا پایان نیم فصل

مجتبی جباری هافبک تیم استقلال که قرار بود برای دیدار با فولاد خوزستان آماده حضور در ترکیب استقلال شود و این تیم را همراهی کند با شرایطی خاص روبرو شد و تشدید مصدومیتش وی را از تمرینات تیمی دور کرد به همین دلیل وی تمرینات بدنسازی اش را ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش: مجتبی جباری آماده حضور در تمرینات فشرده تیمی نشده است و با شرایط خاص تمرینات اختصاصی اش را پیگیری می کند اما از طرفی عنوان شده است که این بازیکن تمرینات اختصاصی اش را انجام می دهد و قرار شده است که بدنسازی وی تا پایان نیم فصل ادامه دار باشد و پس از آن این بازیکن وارد تمرینات تیمی می شود.

جباری به همراه مربیان تیم استقلال مشغول بدنسازی است و قرار شده که این تمرینات اختصاصی تا پایان نیم فصل اول ادامه داشته باشد و پیش برود.

شایان ذکر است، آبی ها اعلام کردند که شرایط برای حضور این بازیکن در بازی های استقلال در نیم فصل اول مهیا نیست .

*میداودی و برهانی در خط حمله ثابت استقلال

میلاد میداودی ، مهاجم تیم استقلال، در بازی این تیم مقابل پیکان تهران و در ترکیب اصلی آبی ها قرار گرفت و توانست با شرایط ایده آلی این تیم را با گلی که به ثمر رساند در صدر جدول حفظ کند اما این اتفاق در حالی رخ داد که وی جای خود را در ترکیب این تیم بدست آورد.

بر اساس این گزارش: میداودی در ترکیب استقلال یک گل به ثمر رساند و قرار است که امیر قلعه نوعی از وی در ترکیب این تیم استفاده کند و قرار است این بازیکن به همراه آرش برهانی دیگر مهاجم تیم در خط حمله تیم استقلال حاضر شود و استقلال را همراهی کند.

این بازیکن که در کنار سیاوش اکبرپور در ترکیب این تیم قرار گرفته است با اوضاع متفاوتی روبرو شده است زیرا امیر قلعه نوعی که قصد داشت وی را در لیست مازاد تیم قرار دهد قصد دارد وی را حفظ کرده و از این بازیکن در ترکیب این تیم بهره ببرد.

این بازیکن قرار است این بار در کنار آرش برهانی این تیم را همراهی کند، زیرا برهانی در بازی قبلی استقلال محروم بود و در حال حاضر به ترکیب این تیم بازگشته است تا در مقابل آبی ها را همراهی کند در این بازی امیر قلعه نوعی قصد دارد از میداوی و برهانی، در کنار هم استفاده کند.

شایان ذکر است این بازیکن با شرایط خاصی در ترکیب این تیم قرار می گیرد زیرا پیش از این در بازی های بسیاری از روی نیمکت تیم را همراهی می کرد اما در حال حاضر و با یک گل شرایط برایش تغییر کرده است http://hadidnews.com/vdcjmhev.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما