تاریخ انتشار :جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۴
مروری بر هفته هفتم لیگ برتر؛

دایی درپی فرصت برای قطع نوار پیروزی فولاد

در یکی از حساسترین دیدارها تیم فوتبال پرسپولیس میزبان فولاد خوزستان است.
دایی درپی فرصت برای قطع نوار پیروزی فولاد
به گزارش حدیدنیوز، براساس برنامه ریزی سازمان لیگ روز جمعه ۸ شهریورماه هفت دیدار در هفته هفتم برگزار می شود و آخرین بازی این هفته هم بین دو تیم فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان هم از روز پنجشنبه به شنبه تغییر یافت.



تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه ۸ شهریورماه در ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان است.سرخپوشان هفته گذشته در یک بازی انتقادی و در وقت اضافه مقابل نفت تهران شکست خوردند تا تماشاگران نام علی کریمی را روی سکوها صدا بزنند آنها برای جبران شکست هفته قبل کار سختی مقابل فولاد خوزستان صدرنشین لیگ برتر دارند.

پرسپولیسی ها برای اینکه با روحیه مضاعف به مصاف استقلال در هفته هشتم برود باید فولاد را در آزادی شکست دهند در آن سوی میدان فولادی ها تا الان فقط یک شکست در کارنامه شان دارند و سه هفته متوالی طعم پیروزی مقابل حریفانشان چشیدند باید دید روند پیشرفتشان در این هفته هم ادامه می یابد یا نوار پیروزی هایشان توسط پرسپولیسی ها پاره می شود.

تورج حق وردی، محمدرضا ابوالفضلی، مصطفی فراهانی و سید حسن زرگر، قضاوت این دیدار را برعهده دارند و مسعود عنایت ناظر این بازی است.


**داماش گیلان-سپاهان اصفهان/ورزشگاه عضدی میزبان کرانچار در هفته هفتم

تیم فوتبال داماش گیلان روز جمعه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه عضدی رشت پذیرای تیم فوتبال سپاهان اصفهان است.داماشی ها هفته گذشته برابر گسترش فولاد پیروز شدند اما شیرینی این برد زیاد ادامه نیافت و کمیته انضباطی یک امتیاز از این تیم به خاطر رفتار تماشاگرانش کم کرد.

شاگردان ناظمی قصد دارند که از میزبانی شان استفاده کرده و با برد مقابل سپاهان وضعیت شان را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.
در آن سوی میدان زردپوشان اصفهانی هفته گذشته در خانه صبای قم را شکست داده با ۱۰ امتیاز همچنان جزو مدعیان لیگ هستند. آنها بدون مجتبی جباری می خواهند روند روبه رشدشان را با پیروزی برابر داماش گیلان تداوم ببخشند.

جمشید دانش مهر به همراه محمدرضا امینی و بهروز برون و فرشید افشار قضاوت این دیدار را بر عهده دارند. محمد پیروز رام هم ناظر این بازی است.


***صبای قم – فجر شهید سپاسی/مایلی کهن در پی سومین پیروزی در خانه


شاگردان مایلی کهن روز جمعه ساعت ۱۹و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به دیدار تیم فوتبال فجر شهید سپاسی می روند.
تیم صبای قم در دو سه هفته اخیر مقابل حریفانش پیروز نشده است. این تیم قصد دارد که با برد مقابل تیم قعرنشین فجر شهید سپاسی سومین بردش را در این فصل بدست آورد.

در آن سوی میدان اگر شاگردان پیروانی بتوانند صبایها را شکست دهند نخستین برد خارج از خانه شان را جشن خواهند گرفت.

پیروز سیف اله پور به همراه حسن کامرانی فر، محمد راهی،محمدرضا فقانی این بازی را قضاوت می کنند و محمدرضا فلاح نظارت این بازی را بر عهده دارد.


**راه آهن- گسترش فولاد؛

**سرنوشت ابراهیم زاده در دیدار هفتم مشخص می شود

تیم فوتبال راه آهن سورینت روز جمعه ۸ شهریورماه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف تیم فوتبال گسترش فولاد می رود.
شاگردان ابراهیم زاده در هفته گذشته شکست سنگینی مقابل استقلال تهران متحمل شدند. با اینکه مالکان راه آهن از ابراهیم زاده حمایت کردند اما این مربی بیان کرده که مشکلی برای برکناریش ندارد.

این تیم در رده دوازدهم جدول قرار دارد و برای قرار گرفتن در رده های بالاتر باید از سد تیم فوتبال گسترش فولاد عبور کند. باید دید سه باخت متوالی راه آهن در این بازی قطع می شود یا نه!

تیم گسترش فولاد هم هفته ی گذشته مقابل داماش شکست خورد. این تیم برای جبران شکست برابر راه آهن قرار می گیرد.
جلال ابراهیم زاده با تجربه و رسول خطیبی جوان دیدنی خواهد بود.

یداله جهانبازی به همراه مجید ویشگاهی، محمد رضا مدیر روستا و جواد شرقی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند. محمود رفیعی هم ناظر این بازی است.

**تراکتورسازی- سایپای البرز

**جلالی برای بقا بدنبال سه امتیاز

تیم فوتبال تراکتورسازی روز جمعه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تیم فوتبال سایپای البرز می رود.
شاگردان جلالی نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفتند و هوادارانشان هم از بازی آنها رضایت ندارند.

برخی از اعضای هیأت مدیره تراکتورسازی هم به صورت تلویحی بیان کردند که بازی با سایپا آخرین فرصت جلالی است. اگر تراکتورسازان بتوانند پیروز این بازی شوند آن وقت جلالی هم نفس راحتی خواهد کشید.

در آن سوی میدان نارنجی پوشان سایپا تا الآن نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتند و با ۹ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند. شاگردان فیرات کار سخنی مقابل هواداران پرشور تبریزی دارند.

موعود بنیادی فر، امیر بهرام حسینی نقوی و فرید امیدوار و حمید حاج ملکت این بازی را بر عهده دارد. فریدون اصفهانیان نظارت این بازی را بر عهده دارد.


**مس کرمان- ملوان بندر انزلی؛

نبرد ته جدولی ها برای گریز از قعر

تیم فوتبال مس کرمان روز جمعه ۸ شهریور ماه در ورزشگاه امام علی کرمان به مصاف تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می رود.
مسی ها با ۴ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند.

شاگردان یاوری برای بالا آمدن در جدول رده بندی باید از میزبانی شان استفاده کرده و ملوانی ها را شکست دهند.
در آن سوی میدان ملوانی ها هم به مانند مسی ها وضعیت مناسبی در جدول ندارند و برای جبران نتایج ضعیف گذشته کار سختی در کرمان دارند.

به هر حال باید دید مسی ها می توانند نخستین بردشان در این فصل را به دست آورند یا نه!

حسن اکرمی، رضا سخندان، مهدی شفیعی و وحید کاظمی قضاوت این بازی را بر عهده دارند. ابوطالب طاهریان هم ناظر این بازی است.

***ذوب آهن- نفت تهران

نفت بدنبال صدر نشینی

تیم فوتبال ذوب آهن روز جمعه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر پذیرای تیم فوتبال نفت تهران است.ذوبی ها هفته ی گذشته در یک بازی خارج از خانه مقابل ملوان به پیروزی رسیدند. آنها با روحیه بالا قصد دارند که در خانه شان مقابل نفتی ها پیروز شوند و وضعیت شان را در جدول بهبود ببخشند.

در آن سوی میدان، شاگردان گل محمدی که هفته قبل برد شیرینی مقابل تیم پرسپولیس داشتند.این هفته کار سختی مقابل تیم ذوب آهن خواهند داشت.

همچنین نفتی ها شانس صدرنشینی هم دارند و اگر استقلال و فولاد خوزستان دچار لغزش شوند این تیم با برد مقابل ذوب آهن صدر جدول را از آن خود می کند.

رسول رهبرفام، محمد رضا کناری، محمد عطایی و علی صفایی قصاوت این دیدار را بر عهده دارند. نادر جعفری ناظر این بازی است. http://hadidnews.com/vdcjtme8.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما