تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۹
تیم فوتبال ملوان که می توانست به طور موقت صدرنشین لیگ برتر شود، با شکست برابر پیکان این فرصت را از دست داد.
به گزارش حدیدنیوز، در اولین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر، امروز (شنبه) تیم‌های مس کرمان و فجر شهید سپاسی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی کرمان به مصاف هم رفتند.

مس در دقیقه ۳۴ توسط رضا عنایتی به گل رسید که این دیدار با همین نتیجه یک بر صفر به سود مسی‌ها به پایان رسید.

در دو دیدار همزمان که از ساعت ۱۵: ۱۵ دقیقه برگزار شد تیمهای راه آهن و پیکان مقابل حریفان خود پیروز شدند.

نتایج این دو دیدار به شرح زیر است:
* راه آهن ۲ - صنعت نفت آبادان یک
گل ها: بهادر عبدی(۲۳) و فرزاد آشوبی(۷۰) برای راه آهن - روح الله عرب (۶۸) برای صنعت نفت

* پیکان تهران یک - ملوان بندرانزلی صفر
گل: ژوسیلی فریرا(۸۴)

تیم فوتبال راه آهن با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و چند پله در جدول رده بندی صعود کرد. صنعت نفت هم با ۹ امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی باقی ماند. تیم پیکان هم با پیروزی برابر ملوان ۱۸ امتیازی شد تا به وضعیتش در جدول سروسامان دهد. ملوان هم که با استقلال ۲۵ امتیاز بود و می توانست حتی با یک امتیاز به صدر جدول برود، این فرصت را از دست داد.

در آخرین دیدار این هفته هم تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان میزبان گهر دورود بود که طی آن موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد.

در این دیدار که به قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه خلیج فارس برگزار شد، هادی دهقانی در دقیقه ۲۳ موفق شد تنها گل آلومینیوم را وارد دروازه شاگردان محمد مایلی کهن کند. مایلی کهن که برای اولین بار پس از حضورش در گهر روی نیمکت نشسته بود هم نتوانست مانع از تداوم ناکامی های گهر شود.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد اما همچنان در رده های انتهایی جدول رده بندی باقی ماند. گهر دورود هم که ۸ امتیازی بود، همچنان تیم انتهای جدول است تا کارش برای فرار از رده هجدهم هفته به هفته سخت تر شود. http://hadidnews.com/vdcjvvev.uqeyazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما