تاریخ انتشار :شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۹
عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در گفتگو با « حدیدنیوز »

دولت آینده در جهت حل مشکلات کشورگام بردارد

با فرآیند برنامه‌ریزی منطقی و کارشناسی شده می‌توان به اهداف والای نظام دست پیدا کرد.
دولت آینده در جهت حل مشکلات کشورگام بردارد

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با حدیدنیوز اظهار داشت: رییس جمهور منتخب دور از مسائل و جریانات سیاسی و مبتنی برکارهای کارشناسی و برنامه‌های‌ریزی مدون و با توجه به برنامه ۵ ساله توسعه چشم‌انداز ۲۰ ساله وسیاست‌های کلان نظام برنامه‌هایش را تدوین کند.

وی افزود: با فرآیند برنامه‌ریزی منطقی و کارشناسی شده می‌توان به اهداف والای نظام دست پیدا کرد.

جوکار ادامه داد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری رییس جمهور منتخب تا زمان قانونی تشکیل دولت یازدهم تیم قوی برای پیشبرد همه مشکلات و حل مسائل انتخاب کند و کابینه‌اش را از افراد صاحب‌نظر و جامع‌الاطراف در حوزه‌های مختلف تعیین کند.

این عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در ادامه حضور پرقدرت و اقتدارگونه مردم در انتخابات را مایه خیر و سرافزاری برای ملت، نظام و کشور دانست و گفت: دولت آینده و مجلس نهم در سایه تعامل و وحدت می‌تواند مطالبات مردم را پاسخ دهد چرا که در شرایط کنونی کشور به وحدت برای حل مشکلات اقتصادی نیاز دارد.

جوکارادامه داد: امروز دشمن به دنبال افراط برای پیدا کردن نقطه ضعفی برای استفاده علیه خودمان است که طبیعتا در سایه تعامل‌، وحدت و همدلی رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های بالادستی مجلس و دولت آینده می‌تواند در جهت حل مشکلات کشور گام بردارد

http://hadidnews.com/vdchzzni.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما