تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۴
فهرستی از بهترین شرکت های هواپیمائی را برای شما تهیه کرده ایم که با آنها آشنا می شوید.
امن ترین خطوط هوائی دنیا کدام ها هستند؟
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ علیرغم مشکلاتی که سفرهای هوایی با آن روبرو است، اما همواره بسیاری از مردم سفرهای هوائی را انتخاب می کنند.

 چندی پیش فهرستی از بهترین شرکت های هواپیمائی آسیا، آمریکای شمالی، استرالیا، اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا منتشر کرده است که تعداد آنها به 20 شرکت می رسد و به ترتیب زیر می باشد:

شرکت "air new zealand"

این شرکت برای سومین بار به عنوان امن ترین خطوط هوائی جهان انتخاب شده است و در دو دهه گذشته هیچ حادثه ای در خطوط هوائی این شرکت رخ نداده است.
گفتنی است؛ این شرکت در سال 2000 پس از یک دوره بحران مالی، بار دیگر به شرایط مطلوب خود بازگشت.

شرکت "alaska airlines"

دفتر اصلی این شرکت در سیاتل آمریکا است و هواپیماهای این شرکت، اصلی ترین وسیله حمل و نقل در سواحل غربی ایالت متحده آمریکا به شمار می آید. از سال 2000 تاکنون هیچ سانحه ای از هواپیماهای این شرکت به ثبت نرسیده است.

شرکت" nippon airways"

این شرکت در سال 1954 تاسیس شد و تاکنون در زمینه ارائه خدمات پیشگام بوده است.

شرکت "british airways"

پس از ادغام دو شرکت هواپیمائی انگلستان و اروپا انگلستان، این شرکت تاسیس شد و در سه دهه گذشته ، هیچ فردی در سوانح هوائی آن کشته نشده است.

شرکت "delta airlines"

این شرکت با داشتن 800 هواپیما در ناوگان خود، بزرگ ترین شرکت هواپیمائی دنیا است. دفتر اصلی این شرکت در آتلانتا است و در دو دهه گذشته هیچ سانحه هوائی از پروازهای این شرکت به ثبت نرسیده است.

شرکت " etihad"

مقر اصلی این شرکت در ابوظبی است و از ده سال پیش تاکنون از نظر کمیت و کیفیت خدمات هوائی رشد بسیاری داشته است.
http://hadidnews.com/vdch-qnx.23nk6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما