تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۳
رییس کمیسیون امنیـت ملی و سیاسیت خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سـامانه دفاعی مشابه اس ۳۰۰ روسیه توسط وزارت دفاع در حال طراحی است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از دفاع پرس، علاء الدین بروجردی در جمع منتخبان فرهنگی دوره آموزشی یاوران فرهنگ دانشگاههای آزاد مناطق ۵ و ۲۳ کشور در همدان اظهار داشت: به دنبال امتناع دولت روسیه از تحویل سامانه دفاعی اس ۳۰۰ به ایران بومی سازی این سامانه در دستور کار وزارت دفاع قرار گرفت.

وی ادامه داد: پرسنل خدوم و تلاشگر فعال در وزارت دفاع بومی سازی این نوع پدافند هوایی را با قوت آغاز کرده اند که نوع مشابه آن توانسته شکل بگیرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ایران اسلامی در زمینه صنعت موشکی در شرایطی قرار دارد که می تواند همه نیازهای خود را در داخل کشور تامین کند.

بروجردی در باره تحولات اخیر سوریه هم تصریح کرد: تحولات سوریه بر خلاف برنامه ریزی و خواست آمریکا رقم خورد و در حال حاضر سوریه با نقش آفرینی موثر جمهوری اسلامی ایران در منطقه و بکارگیری ظرفیت های بین المللی ، از خطر جنگ عبور کرده است.

وی در پایان گفت: تبعات ناشی از هر گونه تصمیم اشتباه از سوی دولت امریکا به ضرر این کشور تمام می شد. http://hadidnews.com/vdch-kni.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما