تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹
لوسیانو پریرا با گلزنی در بازی فولاد برابر صنعت نفت آبادان، شمار گل‌هایش را در لیگ برتر ایران به عدد ۶۸ رساند تا در کنار سید مهدی سید صالحی قرار بگیرد.
برترین گلزن 7 فصل اخیر لیگ برتر ایران کیست؟
به گزارش حدیدنیوز، در یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فولاد در خانه با نتیجه دور از انتظار ۴ بر یک برابر نفت آبادان شکست خورد. تنها گل شاگردان قطبی را در این دیدار لوسیانو پریرا به ثمر رساند.
 
او با این گل توانست به رکورد ۶۸ گل در لیگ برتر برسد تا در کنار سید مهدی سید صالحی، یازدهمین گلزن برتر لیگ ایران باشد. این بازیکن برترین گلزن ۷ فصل اخیر لیگ ایران است و هیچ بازیکنی به اندازه او در این مدت نتوانسته در لیگ برتر گلزنی کند.
 
این مهاجم برزیلی اولین بار در فصل ۱۳-۲۰۱۲ به فولاد آمد و دو فصل در این تیم بود و موفق شد ۲۱ گل برای تیمش به ثمر برساند و در یک قهرمانی در لیگ برتر با فولاد سهیم باشد. او در ادامه راهی سپاهان شد و دو فصل نیز در این تیم بازی کرد و ۱۵ گل به ثمر رساند و یک قهرمانی نیز در این تیم اصفهانی به دست آورد.
     
 
"شیمبا" سپس در گسترش فولاد با زدن ۱۰ گل در تیم فراز کمالوند ستاره تیمش بود. او فصل قبل ۱۱ گل برای صنعت نفت به ثمر رساند و در ابتدای فصل جاری به تیم سابق خود یعنی فولاد پیوست و تاکنون ۱۱ گل برای این تیم به ثمر رسانده تا شمار گل‌های لیگ برتری او به عدد ۶۸ برسد.
 
پریرا اکنون دو گل تا رسیدن به رکورد عماد رضا در لیگ برتر ایران فاصله دارد و می‌تواند عنوان دومین گلزن خارجی لیگ برتر ایران بعد از ادینیو را به نام خود ثبت کند.
 
فولاد در چهار بازی بعدی خود در لیگ برتر باید برابر سپیدرود، پیکان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی قرار بگیرد.
منبع: ایسنا http://hadidnews.com/vdcfyydm.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما