تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، گفت: پس از فتنه‌های 88 و 78 سومین فتنه ، فتنه اقتصادی با اسم رمز مذاکره است که از سال 92 شروع شده و هدف آن فقیر کردن مردم و ایجاد بن‌بست اقتصادی است که هدایت این جریان برعهده بعضی از چهره‌های شاخص دولت اعتدال و اصلاحات گذاشته شده است.
اسم رمز فتنه سوم
به گزارش حدیدنیوز، جواد کریمی قدوسی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 9 دی 97) گفت: برنامه عوامل فتنه در سال 88 این بود که بساط جمهوری اسلامی جمع شود نه فقط حقیقت دین بلکه شعارهای دینی هم باقی نماند. 
 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برنامه و طراحی این بود که اگر توانستند قاعده دولت مطلوب خودشان را بچینند که بعد از آن ر اه حرکتشان روشن بود چه کار می‌کردند، اگر هم قاعده حکومت و دولت طبق میل آنها چیده نشد و برایشان ممکن نمی‌شد کشور را به آشوب بکشانند. 
 
وی افزود: در سه دهه پس از ارتحال حضرت امام (ره) سه فتنه در کشور به وقوع پیوست فتنه اول فتنه سیاسی یا انسداد سیاسی در کشور در سال 78 با اسم رمز جامعه مدنی و با هدف به زانو درآوردن نظام اسلامی و فراهم کردن زمینه بازگشت آمریکا به کشور طراحی شده بود. هدایت این فتنه و مدیریت صحنه آن به عهده رئیس جمهور وقت محمد خاتمی بود. 
 
کریمی قدوسی اضافه کرد: طراحی انجام شده در این پروژه خروج از حاکمیت، استعفای رئیس‌جمهور و کابینه، ارائه لوایح دوقلو و استعفای دسته‌جمعی 132 نماینده مجلس ششم، شورش‌های خیابانی،‌ آتش زدن اموال عمومی،‌ طراحی و اجرای قتل‌های زنجیره‌ای با هدف زیر سوال بردن نظام اسلامی، هماهنگی با سرویس‌های خارجی برای پشتیبانی، مخالفت با قانون اساسی و جایگاه نظارت استصوابی شورای نگهبان بود. 
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فتنه دوم فتنه امنیتی در سال 1388 بود اسم رمز شروع این فتنه تقلب در انتخابات بود. رهبری این فتنه در هدایت راهبردی آن بر عهده هاشمی رفسنجانی بود. فرماندهی میدان را به سیدمحمد خاتمی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی واگذار کرده بودند. هدف این فتنه نیز به زانو درآوردن نظام اسلامی و جمع کردن بساط جمهوری اسلامی و حکومت دینی و فراهم کردن زمینه بازگشت آمریکا به کشور بود. 
 
وی افزود: تاکتیک‌های فتنه امنیتی در سال 88 از این قرار بود: اگر موسوی رای نیاورد تقلب شده، مردم به خیابان‌ها بریزند ، درخواست ابطال انتخابات، پروژه کشته‌سازی در این فتنه مثل پروژه قتل‌های زنجیره‌ای یک هدف بود، سران فتنه با ناتو هماهنگی داشتند که در وقت مناسب حمله نظامی آمریکا و ناتو به ایران آغاز شود. 
 
کریمی قدوسی با اشاره به دیدار محمد خاتمی با ملک‌عبدالله در ریاض خاطرنشان کرد: خاتمی در این ایام می‌گوید برای پیروزی در انتخابات نیاز به یک شوک اجتماعی داریم، علاوه بر آن به شوک خارجی هم نیاز داریم. در راهپیمایی غیرقانونی 25 خرداد 88 می‌گوید باور داشته باشید که رهبری از این جمعیت ترسیده است و همین نقطه جای فشار وارد کردن است. 
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خاتمی یک ماه قبل نیز همین موانع را در جمعی با حضور موسوی خوئینی‌ها و عبدالله نوری می‌گوید نظام موجود که مبتنی بر ولایت فقیه است قابل دوام نیست. این ساختار را امام آورد ساختار انقلاب اسلامی شعار تشکیل حکومت اسلامی در آن زمان کارایی داشت. اکنون نمی‌توان با این ساختار کشور را اداره کرد چرا باید یک نفر به جای همه تصمیم بگیرد. در این نشست تاکید می‌شود که باید نقض ولایت فقیه در دستور کار اصلاحات قرار گیرد. دیگر نمی‌توان دموکراسی را با ولایت فقیه ادامه داد. 
 
وی افزود: فتنه سوم،‌فتنه اقتصادی با اسم رمز مذاکره از سال 92 با هدف فقیر کردن مردم و ایجاد بن‌بست اقتصادی شروع می‌شود، هدایت این جریان برعهده بعضی چهره‌های شاخص دولت اعتدال و اصلاحات است گذاشته شد. هدف این فتنه نیز عادی‌سازی رابطه با آمریکا با به زانو درآوردن نظام اسلامی و ولایی است. 
 
کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: طراحی‌های انجام شده در این فتنه به عهده همان سران فتنه و اعضای اصلی فتنه‌های قبل با اتخاذ سخت‌ترین روش‌ها بود. از جمله سقوط ارزش پول ملی، افزایش قیمت‌های 300 درصدی، فقیر کردن مردم، بازنشتگان،‌ شاغلین و روستائیان و کسبه، بی‌اعتمادی به نظام اسلامی، ناامید کردن مردم، گسترش اعتصابات، تعطیلی تولید، بیکاری کارگران، شورش و بحران امنیتی در خیابان‌ها، تهدید به شروع جنگ از طرف آمریکا،‌ مردم فقیر، امنیت لرزان، شروع عملیات‌های تروریستی از جمله حمله داعش به مجلس و اهواز، مردم متفرق، زمینه‌سازی برای جنگ داخلی، تضعیف بنیه دفاعی، ناامید کردن مردم، زیر سوال بردن دستاوردهای چهل ساله. 
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه داد: به دنبال آن هستند که چنین شرایطی را بوجود آوردند و پیش روی رهبری بگذارند و او را وادار به تصمیم برای تن دادن به مذاکره کنند اما رهبر معظم انقلاب در اجتماع صدهزار نفری بسیجیان در ورزشگاه آ زادی فرمودند افرادی در حال انجام بزرگترین خیانت ها در کشور می‌خواهند وانمود کنند کشور به بن‌بست رسیده و بگویند که علاجی نیست جز اینکه پیش آمریکا زانو بزنیم و با آن مذاکره کنیم. 
 
وی افزود: به فضل پروردگار با هدایت ولی امر مسلمین انقلاب اسلامی و ملت در سه فتنه پیش گفته پیروز بودند و نگذاشتند خواب آشفته بازگشت آمریکا به این کشور تعبیر شود و با حول و قوه الهی با عبور از این آزمایشات سخت پیروزی بزرگی را در دسترس خود خواهند دید. http://hadidnews.com/vdcf11dm.w6dv1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما