تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۷
در این عکس، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران، در کنار دالایی لامایی است که همکیشان بودایی وی دست به کشتار گسترده مسلمانان در میانمار و آواره ساختن آنها کرده اند بی آنکه رهبر شورشیان تبت آن را محکوم کرده باشد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از جام، در این عکس، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران، در کنار دالایی لامایی که او نیز به نوعی مسئول ریخته شدن خون هزاران مسلمان میانماری است.


آزاده هم باشید، عکس با قاتلان مردم بی دفاع، معنایی ندارد!؟ 



گفتنی است غرب در تلاش است با بولد و برجسته کردن دالایی لاما به عنوان رهبر شورشیان تبت از آئین بودا چهره ای رحمانی نشان دهند و آن را به عنوان دینی سازگار با سکولاریسم و الگویی برای جوامع شرقی و حتی مسلمانان مطرح کنند. این در حالی است که طی سال اخیر مدعیان بودایی صلح دست به کشتار فجیع مسلمانان در برمه زده اند این مساله البته به مانند همیشه با فاصله ای فاحش از زمان وقوع این جنایت از سوی نهادهای به اصطلاح حقوق بشری محکوم شده است اما تاکنون این نهاد عملا قدم مثبتی در این راستا برنداشته است. http://hadidnews.com/vdcepv8w.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

فلاکت تا کجا ؟ هزاران انسان مظلوم که دستشون از همه جا کوتاه بود را کشتند و جنایت را به حد نهایت رسوندند و دنیا هم نظاره کرد.
این زن خیلی کار زشتی کرده . ایرانی اینقدر سبک ؟
خیلی زشتی